2016. november 28., hétfő

Ködlámpa van vagy nincs.....

Aki PT-t vesz, az nézze meg, hogy működik e a köd lámpa, illetve a piktogramok is megjelennek e a műszerfalon.
Bekapcsolása:
Az index kar végét kihúzod akkor csak elől világít..... ha előre csavarod akkor kapcsol a hátsó is.



No itt alapban a kapcsoló belsejében van a hiba. Ez orvosolható.
Van egy kis PDF anyag, ami részletesen leírja ezt. Ez ügyben lépj be a PT CRUISER MAGYARORSZÁG facebook csoportba és ott ezt is, és más hasznos tippet, tanácsot kaphatsz.
A belépésnek nem sok feltétele van:
- Legyen PT-d
- beszélj magyarul
- lehetőség szerint NE szervíznek nézd a csoportot, akiket csak akkor kell nyaggatni ha NEKED kell valami.



Ha megvan a kapcsoló szerelés, akkor jöhet az elektronika, mert ugyan úgy szét fog menni....ennek a menete egy másik NYILT fórumról (google is megtalálja)
"Sziasztok,ködlámpa kapcsolót biztosíték kiszerelése nélkül,az alábbiak szerint lehet megszelidíteni=Relézni a kormánykapcsoló csokinál lehetséges.Csatlakozó alsó sor-jobbról a 3.saru használható a relé tápjának/30-as láb/Jobbról a negyedik saru vezetéke megy a ködlámpákhoz-/lé 87-es láb/A negyedik lábról kell a relét vezérelni!86-os láb/A relé 85 lábát pedig testelni."




Ahogy néztem a neten 15-ért lehet kapni másik kapcsolót..... de ugye ki tudja abban jó e és ha igen, meddig?


Szóval Én is feltettem a kérdést, és jött is a válasz. El kell menni egy szakihoz ha nincs meg benned a bátorság hogy nekimenj. Elsőre bennem se volt ez ügyben, hiszen 3 napos volt a kocsi:-)
A relézés már más tészta, de egy jó villamoságis megcsinálja percek alatt.
Esetemben ott maradt a régi kapcsoló, meg ugye a szerelést, alkatrészeket kifizettem. Annyi volt, mint amennyiért egy "valamilyen állapotban lévőt" kaptam volna vagyis nekem megért 15.000ft-ot, meg 220km autókázást.


Utána ha már jó akkor Én specc ajánlom hogy dobj rá SÁRGA lámpafóliát.... Brutálisan jobban lehet vele látni ködbe!! Sajnos a fénykép nem adja vissza



Még ezt is szoknom kell, mert valahogy a nagy mancsom úgy kezeli a refit, hogy közben lecsúszik az egyik ujjam és bekapcsolja:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése