Bekapcsolása:
Az index kar végét kihúzod akkor csak elől világít..... ha előre csavarod akkor kapcsol a hátsó is.
No itt alapban a kapcsoló belsejében van a hiba. Ez orvosolható.
A belépésnek nem sok feltétele van:
- Legyen PT-d
- beszélj magyarul
- lehetőség szerint NE szervíznek nézd a csoportot, akiket csak akkor kell nyaggatni ha NEKED kell valami.
Ha megvan a kapcsoló szerelés, akkor jöhet az elektronika, mert ugyan úgy szét fog menni....ennek a menete egy másik NYILT fórumról (google is megtalálja)
"Sziasztok,ködlámpa kapcsolót biztosíték kiszerelése nélkül,az alábbiak szerint lehet megszelidíteni=Relézni a kormánykapcsoló csokinál lehetséges.Csatlakozó alsó sor-jobbról a 3.saru használható a relé tápjának/30-as láb/Jobbról a negyedik saru vezetéke megy a ködlámpákhoz-/lé 87-es láb/A negyedik lábról kell a relét vezérelni!86-os láb/A relé 85 lábát pedig testelni."
Ahogy néztem a neten 15-ért lehet kapni másik kapcsolót..... de ugye ki tudja abban jó e és ha igen, meddig?
Szóval Én is feltettem a kérdést, és jött is a válasz. El kell menni egy szakihoz ha nincs meg benned a bátorság hogy nekimenj. Elsőre bennem se volt ez ügyben, hiszen 3 napos volt a kocsi:-)
A relézés már más tészta, de egy jó villamoságis megcsinálja percek alatt.
Esetemben ott maradt a régi kapcsoló, meg ugye a szerelést, alkatrészeket kifizettem. Annyi volt, mint amennyiért egy "valamilyen állapotban lévőt" kaptam volna vagyis nekem megért 15.000ft-ot, meg 220km autókázást.
Utána ha már jó akkor Én specc ajánlom hogy dobj rá SÁRGA lámpafóliát.... Brutálisan jobban lehet vele látni ködbe!! Sajnos a fénykép nem adja vissza
Még ezt is szoknom kell, mert valahogy a nagy mancsom úgy kezeli a refit, hogy közben lecsúszik az egyik ujjam és bekapcsolja:-)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése