2016. december 7., szerda

HIBAJELZÉSEK

2016-11-28
 P1684 BATTERY DISCONNECT Battery has been disconnected within the last 50 starts (status indicator only - NOT a reported fault code)



2016-12-07

 P1684 BATTERY DISCONNECT Battery has been disconnected within the last 50 starts (status indicator only - NOT a reported fault code)
Ez még bent van.......az előző 50 indítás alatt valamikor le lett véve az akkusaru

Megoldás: Ez el fog tűnni, mikor 51. alkalommal indítod a kocsit


P1685 SKIM INVALID KEY Engine controller has received an invalid key from SKIM
Na ez pasz? "P1685 SKIM INVALID KEY Motor vezérlő kapott érvénytelen kulcs SKIM"

Megoldás: Elmentem Bp-re és mivel a Pappas mellett mentem el, nyomtam egy satut és bementem.

Ott keményen jöttek a kamu marketinggel.... kérjek időpontot, diagnosztika, hibatörlés.... és hát úgy készüljek, hogy a belépés már egy 20asnál kezdődik.
Jeleztem hogy egy kibaszott hibatörlést kérek.... bejövök, csávó rádugja a gépet, törli...ennyi... 2-3 perc.
ÁÁÁ de nehogy már azt higgyed hogy ez ennyi.... ebben nincs pénz..... szóval kérjek időpontot...stb...stb.
Lófaszt......
Hazajöttem.... leszedtem a kormány burkolatot, széthúztam minden csatit.... kontakt spray.... összeraktam....és ....és..... a hiba eltűnt.
10 perc alatt kerestem ~ 20.000-ret:-)





2023.11.01. FRISSÍTÉS!!!!!!!
Eltelt majdnem 7 év..... Ma megkerestek ugyan ezek hibakód alapján.
Az 1685 azóta se jött vissza...... vagyis tényleg ott-akkor kerestem minimum 20.000ret







2022.08.01.
Mi a hiba ha egyszer csak világít neked is a
ABS+TRACK OFF+Kézifék lámpa?????

No ilyenkor gépre kell tenni a kocsikát és megnézni melyik ABS szenzorod pusztult meg......
Nekem a bal első volt a hibás.....
És ilyenkor célszerű a biztosítékot is cserélni - mert azt is kidobja, pedig semmi baja nem volt






2018' nyár
OLAJNYOMÁS jelzés (Aladdin lámpája)
Csak úgy gondol egyet és bejön..... de semmit nem tapasztalsz......

Megoldás? Állj meg.... indulj el..... ha 2000.-2500as fordulatnál eltűnik a jelzés.... és ~1600nál visszajön, akkor az olajnyomás érzékelőd (olajgomba) átszakadt.
Ellenőrzés?
Befekszel a kocsi alá.... vagy lenyúlsz a blokk mögé.... leveszed a csatit..... és folyni fog belőle az olaj....
Javítás? csere.......






Mit jelent ez a hibajelzés?
1684 - levetted az akkut
1685 - imo érzékelés
0551 - szervo nyomásérzékelő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése