2017. január 26., csütörtök

Az első szervíz: 187039km

Hát valahogy egyszerűbb volt, mint a swiften:-))


Kellékek ami kellenek:
- 13-as csillagkulcs
- olajszűrő fogó
- tömítés (én használok ilyet, így sosincs cseppegés)
- féktisztító (megpucolni a környezetett, így látni ha folyik és honnan folyik az olaj)
- 5L olaj
- Adalék (hidrótőke tiszító és koppogáscsökkentő adalék)
- Olajszűrő (MANNFILTER!!!, állítólag más tipusnál esélyes hogy az olajlámpa nem alszik el hidegen)
- Légszűrő (Mannfilter)
- 5Les edény, rongy, és ha finnyás vagy akkor kesztyű (csak a kép miatt tettem oda)


Érdekesmód az 5L olajból csak 4L ment bele, meg a 375ml adalék, tehát valahol elbújt még 325ml olaj (3,25dl), pedig csurgattam vagy 20 percig.
(FRISSÍTÉS: az alapadatoknál szerepel egy ilyen sor.....
"Motorolaj :(5-10w40 szabadon választott): a szervízkönyv szerint 4,3L, a net alapján 4,8L"
Szóval egyiknek sincs igaza:-))) Hiszen jelenleg ~4,4L van benne

De végül szintig töltve.......

Olajszűrőt FIGYELNI KELL!!!! Van amiket csak felteszel és kész, de  valamelyik fajtát fel kell elötte tölteni olajjal.







Mivel megjött az ebayről a DRL COB így azt is bekábeleztem, feltettem, de még vár a bekötésre, mert vagy egy kapcsolt 12V-os vezeték kell neki (Akkura nem akarom tenni, csak úgy magába egy kapcsolóval - mert ugye ismerem Murphyt-....jó haver:-))) Amit el lehet felejteni lekapcsolni, azt az ember el is felejti.....) - vagy majd ha jó idő lesz akkor berelézem és akkor hivatalosan fog működni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése