2017. február 7., kedd

Egy kis occó küszöb védelem

A PT-ben nekem elől van 2 oldalt egy kis gumis védő.....de hátul nincs.
Elől ki száll/hat be? Általában ugye - no meg a KRESZ szerint is 150cm feletti személy - aki viszont tudja a lábát lendíteni:-)

No most nekem van egy törpém aki még nem tudja lendíteni, főleg nem most a téli ruhába:-)

Így viszont a küszöbre lépked, ami nem épp egészséges a fényezésnek.
A vezető részen meg eleve meg van kopva......szóval kell valami ötletelés......

Elsőre úgy voltam vele, hogy van itthon még mindig egy rakás karbon fóliám.... Ellenben fekete. A kocsinak meg inkább az ezüst/króm állna jól....
De bárhogy is agyaltam a fólia nem épp tartós és nem arra lett kitalálva hogy kopásálló legyen.
Felszedni viszont szívás....

A minap a Bauhausba járkáltam és ott találtam amolyan "Lépésmintás" aluminimum fóliát. Már tapintásra is jóval masszívabb mint egy sima fólia.
45x150cm-es tekercs volt valami 1800ft.

Hétvégén csodaszép idő volt, de akkor a Lanost gyógyítottam..... ma meg unatkoztam, bár kint épp eső-havas eső és HÓÓÓÓ váltakozott. Összeszedtem mindent (fólia, papír, olló) és irány a garage.

Méretezés, vágás.....

Előtte

Utána

Előtte

Utána


És ha nyitva mind a 2 ajtó, még akkor is jól néz ki....


Szóval belekerült vagy 500ft-ba, de már itt a fényezés biztos nem fog kopni.
És hogy bírja e majd? Hát ugye ez hamarosan kiderül......de ha nem? akkor 500ft.....szóval nem buktam sokat.



frissítés!!!!
2018 május.... a kis nyúlványok mostanában kezdenek feljönni..... ezt lehet orvosolni 2 oldalú ragasztóval, vagy cserével..... szóval 500ft / majd másfél év?? Szerintem megérte

1 megjegyzés:

  1. Épp ma került témába.... Jelentem 2017. 08.16 van és még mindig fent van.....

    VálaszTörlés