2017. március 23., csütörtök

Gumizzzzzunk

A PT-t gyári alufelnivel, és új téli gumikkal vettem.
Nyári gumi nem volt az árban, és nem is volt felajánlás szinten se, így tudtam hogy eljön ez a nap, ahogy melegszik a levegő.


Szóval 2 napon át agyaltam hogy milyen gumit vegyek?
Én azon voltam hogy erre a kocsira azért mégse kellene valami gagyi, mert az csak 8-9000ft.
Körbe is kérdeztem a tulajoktól, és bizony szép számmal akadt olyan "nevenincs" gumi is, ami 8-12000ft közt mozog. (Nevenincs = Én még életemben nem halottam )

Végül azon voltam hogy ha már úgy is ki kell fizetni SOK pénzt, akkor legalább legyen már ingyen kiszállítással, hiszen az se 2ft.

Az ár - elképzelés - ingyen kiszállítás pedig leszűkítette a helyeket, végül a BUJÁKIGUMI.HU oldalt szemeltem ki.
Nézegettem a lehetőségeket, de nekem így nem sokat mond egyik se. Ellenben megakadt a szemem a FIRESTONE ROADHAWK elnbevezésen - és ugye elsősorban motorosnak mondom magam - így "országúti héja" elnevezés már be is jött:-))

ÉS JÓL VÁLASZTOTTAM.....
Eme cikk alapján a 2. helyezett lett megosztvva egy Bridgestonnal (leánytesó cég).....
http://hvg.hu/cegauto/20170321_Itt_a_2017es_magyar_nyari_gumi_teszt


No meg van hozzá kátyúgarancia is!!! EZ LEGALUL OLVASHATÓ HOGY MICSODA
Adataiban?
A Fogyasztás nekem nem releváns.... Bár ez ugye C-s......
A téli gumim adatai:

Szóval a nyári gumi C-s, ez meg F-es...... szóval jóval rosszabb..... (A-B-C-D-E-F)
Tapadása az újnak esőben A, a télinek E....

Szóval szerintem nem volt rossz vétel......
Ráadásul még meleg:-))) hiszen a DOT száma 0917.....vagyis február 27-március 5 közt jött le a gépről:-))



Igen ám, de az aluról lejönnek a téli papucsok, Én nem akarok tavasszal-ősszel gumishoz járkálni - eddig se tettem, A Lanoshoz is, a Swifthez is megvolt a 2 szett kerék.
Szóval bújtam a netet és találtam is 4db acélfelnit télire.....
A legtöbb elérhető olyan 6500-tól indult, de nem volt jó valami szám.... túl nagy ET volt a legtöbb hiba, ami jó lett volna az 8-10.000ft/db. (egy új általában 27.000/db). Végül rám írt egy srác hogy neki van, 20.000-ért szeretné eladni.
Meg is vettem:-)))

 A képeken nem volt nagy látvány, de élőben?? Hát sehol semmi rozsda, még a gyári matricák is rajta voltak. Volt persze némi kopottság, de Én meg épp ezért nem veszek drágán:-)

2-3 éve csináltam egy felnifestő kézikészülések:-))) szóval hazajöttem és 10 perc múlva már kész is volt a 4 felni festése:-)))
a., drótkefézd le a peremeknél (oda beül a kosz), porszívózés
b., zsírmentesítés
c., szárazra törlés
d., porszívózás
e., festés....



És kész is van minden....... Holnap lehet gumizni, elsőre, és utoljára pár évig:-))
A felni meg szép, tiszta, csillogó fekete:-)))) Majd kap még valami mutatós tárcsát karácsonyra:-)))










Kátyúgarancia?
"

Kátyúgarancia már 18 féle gumiabroncs márkára!


Szög , kátyú , szándékos rongálás, útpadkára történõ felhajtás,vezetõi hibából történõ sérülés?
Most már ez sem okozhat problémát!
 Ha  a Bujáki Gumitól, vagy valamelyik point-S gumi-és gyorsszerviz hálózat valamelyikében  vásárol 4db  autógumit, legyen az téligumi, nyárigumi vagy négyévszakos gumiabroncs a point-S szervízhálózat kárpótolja a veszteségért.
A point-S országos gumi-és gyorsszerviz hálózat Magyarországon egyedülálló  szolgáltatással rukkolt elõ a vásárlóik számára. Az úgynevezett kátyúgarancia szolgáltatással.

Az eddigi meglévõ 14 gumiabroncs márkát 2014 október 15.-tõl újabb 4 gumi márkával bõvítette ki a point-S hálózat.
 A prémium kategóriás Continental, a középkategóriában jelentõs szerepeket betöltõ Uniroyal és Semperit gumiabroncs valamint a budget kategóriában a Michelin égisze alá tartozó Taurus gumi márkákkal bõvült a Kátyúgaranciás abroncsok száma.
Így már 18 márkára bõvült a Kátyúgaranciás autógumik száma.
Több autógumi gyártó és importõr is támogatta a point-s szervízhálózat elképzeléseit, mégpedig azt, hogy az  ügyfél  minél jobb kiszolgálása  és elégedettsége a legfontosabb a gumi szervizeknek.
  Ezért megköszönjük hogy a Barum, Dunlop, Firestone, Fulda, Goodyear,Debica, GT Radial, Hankook, Sava, Yokohama, Continental, Uniroyal, Semperit, Taurus, Laufenn és végül ,de nem utolsó sorban a point-S autógumi márkákra kátyúgaranciát tudunk biztosítani vásárlóinknak.
Bízunk benne, hogy ezzel, Magyarországon egyedülálló extra szolgáltatásunkkal segítünk a téligumi, nyárigumi és négyévszakos gumiabroncsok vásárláskor a döntésben, hogy miért is érdemes a point-S szervizhálózatoktól vásárolni gumiabroncsot.

Mert mi mindig többet nyújtunk a versenytársaknál!
 Ráadásul a vevõnek egy fillérjébe sem kerül!!
A kátyúgarancia minden  point-S gumi-és szervizhálózatban vásárolt személygépjármûre és 4x4 (terepjáró, SUW )gumiabroncsra érvényes a vásárlástól számított egy éven belül négy darab autógumi vásárlása esetén.
A kátyúgaranciát maximum egy darab gumira lehet érvényesíteni.
A kátyúgarancia idõtartama a gumiabroncs egy éven keresztül, illetve legfeljebb a 3 mm profilmélység eléréséig ( téli gumi esetében 4 mm profilmélységig érvényes).
A kátyúgarancia érvényes azon káreseményekre is amikor a helytelen vezetõi magatartás ,rongálás, sérülés miatt következett be a káresemény.
Ezekben az esetekben a gumiabroncsot a point-S tagszervizben szakszerûen megjavítjuk, vagy kicseréljük térítésmentesen, az addig megtett futásteljesítmény figyelembe vételével. Amennyiben a gumiabroncs cserére szorul, a garancia a gumiszerelés munkadíját nem tartalmazza.
A kárigény bejelentése :
A garancia szelvény és a számla egyidejû bemutatásával
A gumiabroncs jóváírás nagysága a mintázati profilmélységtõl függ:
7 mm felett 100% jóváírás
6,9 mm-4,5 mm 60% jóváírás
4,4 mm-3 mm 40% jóváírás
A kátyúgarancia az alábbi gumiabroncs márkákra érvényesek:
Barum , Bridgestone ,Continental, Dunlop, Firestone ,Fulda, Goodyear, Debica,  GT Radial, Hankook, Sava, Semperit,Nokian, Yokohama, point-S, Uniroyal, Taurus,Laufenn
Amennyiben élni szeretne a Kátyúgarancia nyújtott elõnnyel abban az esetben az internetes oldalunkon keresztül a Kátyúgarancia regisztrációs ûrlap  felületen teheti meg a számlán szereplõ adatok alapján.
Ha többet szeretne megtudni a kátyúgaranciáról keresse fel személyesen  mûhelyünket  , BujákiGumi Szolnok Mártírok út 55   alatt vagy  érdeklõdjönTel : 56-210-732 Mobil 20-5743736, 06-70 3417114 bujakigumi.hu
Többet szeretne tudni a point-S  gumi –és szervizhálózatról  akkor keresse a www.point-s.hu/
vagy a Kátyúgarancia oldalakat.
Hogy miért a Bujáki Gumi? "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése