2017. május 22., hétfő

bringa szállítás

2017.04.04.

A napokban felmerült a bringa szállítása....
Mivel ugye a swifthez vettem egy tartót így kipróbáltam a PT-n milyen......

Összegzés..... ugyan olyan:-)))
Elvinni elvisz 2-3 bringát - de ebben a formában nem épp szabályosan:-)

A swiftnél kitakarta a lámpákat......

És a PTnél is kitakarja.....


Szóval nem épp legális.........és biztonságos, hiszen jelen esetben egy balra indexelést nem látni hátulról. Szóval ki kell erre találni valamit:-))



2017.05.22.

feladat teljesítve:-)))
Szóval ugye volt ez a bringatartóm.... amit kemény 6000ft-ért vettem.
A jófogáson vettem hozzá 6000-ért 2db sínes tartót...... és majdnem házhoz is hozták (ki kellett mennem a pályára érte)
Ma meg elkezdtem végre összeépíteni......

Elsőre is ugye simán csak fel kell csavarozni a sínt a tartóra......


A probléma, hogy feltéve a bringát olyan mozgása volt, hogy nekem az nem nyújtott nyugalmat. Hiszen egy kis visszacsapódás (pl. vészfék) és szétüti a hátsó ablakot?? Na ne........
Szóval kell valami "távtartó" ami védi a kocsit is.....
De miből????? Hmmmmm van némi vas anyagom, de nini mit találni a lomok tetején?? Egy rossz teregetővázat......
Akkor flex és daraboljuk szét:-))

Utána már csak egy kis méricskélés, vágás, fúrás, csavarozás és kész:-))



Szóval így már tuti mehetünk bármerre, és még mindig ÓRIÁSI előny, hogy a kocsi teteje szabad, vagyis oda feltud menni a tetőbox:-))))



12.000ft, meg némi apró a csavarokért, anyákért..... illetve kb. 4 óra barkácsolás:-))



Ja és ugye már nem takar ki semmit.....
Előtte:
Utána:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése