2017. augusztus 14., hétfő

A második szerviz: 193047km

Mivel Én se állandóan nagyokat megyek, ráadásul ugye olaj tesztelésen vagyok így lecseréltem a holmikat, igaz 6.008km volt benne.

Februárban ugye MANNOL DEFFENDER 10w40 olaj volt beleöntve egy kis hidrotőke adalékkal, de hidegen ugyan úgy megvolt a csattogás.

Most MANNOL EXTREME 5w40 került bele. Ha pedig kell akkor kipróbálom a "Mannol 9990 motor doctor"-t (EZT)


Olaj szűrőben maradtam a MANNFILTER W712/21-es típusnál, Lég szűrőben pedig "Blue"print-et hozott Imre barátom.


Ha már alul mászkáltam körbe is néztem. Sehol semmi gond, olajfolyás. Imádom ezt a kocsit:-))
És utána a jól megérdemelt pucolás kívül-belül:-)))) Hiszen igazi férfi vagyok:-))
A szobám lehet bombatámadás utáni állapotban, de a kocsim nem:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése