2017. november 4., szombat

Az első PT hiba újragondolva

Mint ahogy az szeptemberben már megíródott volt egy kis gebasz a kocsival....... DŐLT A LÉÉÉÉ
Csak nem a pénztárcámba, hanem folyadék formájában a kormányra, konzolokra, padlóra.....

Ezt ugye 3 részben lehetett orvosolni.
1., belülről letömíteni
2., kivenni az üveget és újra ragasztani
3., kivételnél viszont számolni kell azzal, hogy ha reped akkor az egy új üveget tesz szükségessé...


Az elsőt megjátszottuk. Esőben hoztam haza - nem volt gond. Utána napokig- hetekig nem volt eső - ha meg volt utána meleg is lett, Én meg nem a kocsiban élek. Van úgy 4-5-6 nap hogy ki se nyitom az ajtót.

1 hete csütörtökön (10-26) viszont ismét egy nagy eső után ültem a kocsiba be és egyszer csak a kárpitból csepp.....csepp.... de olyan izmos vízcsepp formájában.
Felnyúlok, és nem nedves volt a kárpit, hanem tocsogott a vízben.
Irány vissza Mészi mesteremberem, aki rögtön nézte a lehetséges időpontot, meg szólt ha már szét lesz kapva azért nyomjam már meg nagynyomásúval hogy most az ablak, vagy netán a tetősín valamelyik csavarja a ludas?
Megnyomtam.... ablak......
10-30...... 9-re lent voltam a kocsival, félig szétbombázva
Innentől átmentünk "online" kapcsolatba:-)
Jött a telefon hogy nekiment...... majd hogy szívás......és rettegve vettem fel a telefont (egy új üveg 64.000ft..... a neten a legolcsóbb is 39.000ft beszereléssel)
De végül 3,5 óra múlva kaptam a telót, hogy kész, kint van..... körbe lepucol mindent, és kedden reggel megy vissza, délután már mehetek érte.


A hiba feltárása......
Ahogy Én érelmeztem.....
A PT üvegén felül van 2 kis bütyök..... De mivel ugye elég nagy a szélvédő így az előző "szaki" valamikor, valahol...... (a volt tulaj szerint idehaza nem volt piszkálva, szóval ez még Svájci szaki volt).... Szóval nem az üveget ragasztotta, hanem körbe nyomta a keretet a kocsin, a kasznin.....
Így viszont azt nem figyelte, hogy ne a gumi keretet ragassza, hanem az üveget - így érthető hogy pár helyen a gumi lett ragasztós - ami meg most vált el egymástól csodaszép sima felülettel.
Plusz a bütykök se voltak a helyükön.

A probléma megoldva, visszaragasztva...... És ennyi.
20-ba egyeztünk meg alapban, de mivel szívás volt, illetve spórolt nekem egy új üveget - plusz a hátsó részen is volt egy elengedés a hideg miatt - így 30-ba megállt ezt a művelet.
És hogy milyen lett??? Itt az ősz, tél..... hamarosan kiderül, mert jönnek az esők.


Ilyen szinten szar volt a ragasztás...... sehol egy egyenes:-)





Itt a bütyök

végül lepucolva és újra ragasztva



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése