2018. február 23., péntek

Autós talik réme:-))))

Kipróbálom idén milyen mikor nem csak föld felszíni, vagy test magasságos képek készülnek egy autós vagy motoros talin:-))

Az egyik munkadíjam befektettem és vásároltam egy Syma X22W drónt.
Ez persze idehaza a duplája, ellenben konnyebb a garanciát érvényesíteni, ha kell.....

Lakásban se egyszerű azért a 0-ról reptetni, de kint??
Beületem a kocsiba és elmentem le a "csónakázó-tó"hoz.
Szél nincs, egy parányi légmozgás volt csak. De még az a pár szem hó is majdnemhogy függőlegesen esett.
No a pár grammos drónnak ez is elég..... ment össze vissza, és keményen kellett tolni a joy-t hogy arra menjen amerre Én akarom.
Persze lehet csak át kellett volna állítani "gyors"-ra és akkor könyebben megküzd az elemekkel:-))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése