2019. május 26., vasárnap

2019' wellness - 206386km



Mivel lassan 1 éve hogy olajcsere volt - és nem is szoktam ugye megvárni a 10.000km-ert se, így ma volt egy 30 perc szabadidőm, és lecseréltem a holmikat.

Az olajleengedő csavar már tavaly megadta magát, és bár a szervízbe bekenték valami pasztával, a csavar alatti "rácsos szerkezet" tiszta olaj, olajsár volt.
DE! ugyebár már megvolt az új csavar, szóval az is ki lett cserélve.
(Csavar itt beszerezhető online: ITT)


Az olajszűrő a szokásos - már bevál:     MANN FILTER W712/21-es
Az olaj is a szokásos:                             Mannol Extreme 5w/40
Légszűrő:                                                Meyle

Továbbá mivel kárt nem okoz, max ha igaz akkor javít egy kicsit rajta Én most tettem bele egy flakon Wynn's adalékot.... ~2000ft a tescoba
(Wynn's motorregeneráló adalék Super Charge 400ml
a túlzott olaj fogyasztást. Stabilizálja a kompressziós nyomást a motorban. Csökkenti a motorzajokat és 
a túlzott füstölést. Hosszú időn keresztűl, hatásosan javítja a motor teljesítményét. Minden benzin, diesel és 
LPG motorhoz felhasználható, turbófeltöltővel vagy anélkül. Ásványi és szintetikus motorolajokkal keverhető. 
A katalizátort nem károsítja. A fémes érintkezést terhelés alatt is meggátolja.

Felhasználása:
A motorolajhoz keverendő adalék. 1 flakon tartalma 2,5-5 liter motorolajhoz elegendő. Magas olajfogyasztás esetén is 
csak max. 15%-ig emelje az olaj SUPER CHARGE tartalmát.)



Innentől kezdve ugye csak a szokásos....
13-as kulcs,
drótkefe (hogy a tömítés maradékát leszedjem),
Olajszűrő "fogó"
motorblokk tisztító (féktisztító),
teflonszalag (én szoktam tenni a csavarra),
víz, rongy.....
és egy 5L-es edény.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése