2017. szeptember 27., szerda

A 2. hiba:-)) Hátsó ajtó teleszkóp csere

Ha ilyen hibák lesznek az elkövetkezendő időkbe, hát jöhetnek:-))

Szóval az ablaktömítés után egyre többet vert fejbe a hátsó ajtó.
Az érdekes, hogy melegebb időkben megtartotta így is, de "hidegbe" (13-15 fok) már nem.
Sajnos OLAJOS telót jelenleg nem lehet sehol találni, így rendeltem 1db gázos.

A cseréhez nem kell semmi, MAXIMUM egy csavarhuzó, aminek a lapos feje belemegy a torx fejbe.
Torx kulcsot nem tudod használni, mert most nincs előttem de a 8-as nagy volt, a 6-os is, az 5-ös meg "kicsi".... a számokra most nem emlékszem. Szóval egyszerűbb egy lapos fejű csavarhúzót előkeresni. És ha mindenképpen tekergetni akarsz akkor az alsó pántot csavard ki.

A továbbiakban kell egy kis hátizom, meg karizom:-)
Mert a sarkát felfele kell tolnod, de Én 184cm vagyok és kellett még....szóval kézzel kellett nyomni.
A másik kezeddel meg tekered a telót....
De a művelet tényleg max 2-3 perc....

A telót innen rendeltem:
http://www.fekmester.hu/webshop/chrysler-pt_cruiser-benzin-2.00-2001_14652-karosszeria-ajtoteleszkop-ajtoteleszkop-polcar


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése