2017. szeptember 21., csütörtök

A legelső "komolyabb" PT hiba!

Nagyon komoly.... annyira, hogy csuda......
Hiszen autót vettem és nem medencét:-))

Szóval az infók szerint még gyári az üveg a kocsiba (17 éves!!!)

De sajnos a nagyipari ragasztás egyrészt ugye nem mindig van rendben, másrészt 17 év..... mi tart ennyi ideig? Szóval míg eddig semmi nem történt, most hétfőn ülök be a kocsiba és akkor nézem hogy tiszta víz a kormány, a műszerfal....és serényen cseppeg a víz felülről.
Letöröltem a tetőt, és a csepegés is megszűnt.

Irány az üveges.....
Szétkaptam a 2 hetes tetőkárpit elejét, benéztünk.....
És a hiba meg is lett. Sajnos alapszabály, hogy a ragasztót (tömítést) EGYBEN szabad felvinni, egy húzással. Itt az üveges - akinek ugye szakmai oldal - kapásból 3-4 "illesztést" látott, számolt össze.
Abból az egyik illesztésnél talált magának utat a víz.


A lehetőségek....
1., telibe nyomni ragasztóval és elsímitani
2., kivágni az üveget, és újra ragasztani az egészet....... ellenben ha bárhol feszül az üveg akkor meg fog pattani....és jön a
3., új üveg........ami az Ő listájában 1db volt..... 64.000ft-ért
A neten találtam egy listát.... itt se sokkal olcsóbb (PT CRUISER ÜVEGEK)
A Nordglass-t (lengyel) NEM ajánlja senkinek!! Jelenleg hogy levittem a kocsit 3 autó állt nála NORDGLASS üveggel, végigrepedve. Azt mondta hogy még Doki által említett "kínai" üveg is ezerszer jobb!!


No ott hagytam a kocsit hétfőn és a tömítésre szavazott Ő is. Ha nem sikerül akkor úgy is jön a 2-3.as verzió.
De jeleztem neki, hogy egy ideje a hátsó ablak is "mozog...."

Erre csüötörtök-pénteki napot mondott, mert itt szét kell kapnia mindent, és ezt ki kell vágnia, ragasztania.


Kedden mehettem a kocsiért.
Újratömítve,.......
mint látszik szépen ki lett húzva. Az a csomós téma a felső részen már az üvegen van.
Sajnos hamarabb tettem össze a kárpított, mint hogy fényképet csináljak. (ráadásul még a felnikupakot is elfelejtettem lemérni amit pedig megígértem.....de sajna kapkodás van ma.



Szóval az eleje kész.
7000ftot fizetem.


A hátsó ablak pedig készül. Most már lent áll az üvegesnél a kocsi, és holnap mehetek érte.
16.000ft lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése