2018. január 24., szerda

Nem kimondottan autó.....de Amcsi:-)))

Itthon vagyok 4 napot. Már kezdem unni hogy unatkozom. Nem sok kedvem van a gép előtt ülni, sorozatokat nézni.......így azon kaptam magam hogy BARKÁCSOLJUNK:-)))

Már egy jóóóóó ideje láttam egy videót a youtubeon:-)




Nos.... egy rozsdás kanna nekem is akad:-))) Nézzük miből élünk:-)))
Fogd a kannát és mosd ki.... nehogy a flexelés közben berobbanjon. Majd ha van merszed vágj bele:-)) És vágd körbe. A neten SOK-SOK verzióban található vágás.
Ha megvan jöhet egy kis alapszín.....
Miközben szárad menj el pár zsanér-ért, meg Béka-zár-ért, illetve csavarokért
Jöhet a fúrás, csavarozás
Ugyebár AMCSI dekor..... akkor maszkold be a kivánt részt, és jöhet a piros festék
Majd a másik részt és jöhet a kék....
Majd vagy kivágsz fehér fóliából csillagokat, vagy maszkolsz és fehérrel festesz.... És mikor minden kész akkor jöhet a LAKK....
Nálam még előkerült egy kis arany, króm, fekete festék.....és fújogattam ahogy épp tetszett.
Ezután lehet méricskélni, fát szerezni......
A kollégámnak volt 8mm-es rétegelt fája, és mivel jó kis műhelye van, fel is vágtuk, nem kellett otthon dekopírral szenvednem...... hazafele irány a bolt, fa ragasztó és 3x20-as facsavarok.....jöhet az összeépítés
Majd szintén egy kis dekor..... króm fólia, festés....pohártartó, kiesésgátló.....
És közben még egy gyors autókázás az élvédőért....


És mikor minden "kész" akkor mehet a helyére:-))





Már csak 3db pohárra várok.....mert csak 2db jött meg.

Illetve kell 5db kóla, meg egy Jim Beam:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése