2018. január 8., hétfő

Pollen szűrő csere

Háááát nem tudom mikor volt cserélve, de mivel ezt még nem cseréltem, így ideje volt. 8000km van a kocsiba mióta nálam van..



A téma egyszerű.
Szedd le a felső rácsot, vedd ki, csavarozd ki az ablakmosó folyadék tartályt, mozdítsd előre, vedd ki a régit, tedd be az újat és jónapot.
Persze azért ez nem ilyen egyszerű:-))) Mert az a rács az ablak gumi alatt van és nem csak simán visszamegy:-) De nem órás meló az szent.





Ami nekem meglepő volt?
Sok helyen olvastam hogy ha nincs kereted, akkor csak dobd rá a lyukra.
Hááááát az a lyuk akkora hogy össze vissza mozogna, így a szűrő szerintem nem is mindig lenne a lyukon, ergo ennyi erővel már jobban jársz ha egy 3-4 réteg szunyoghálót teszel rá, mert a keret környéke is tele volt mindenféle hordalékkal.
Nekem viszont szerencsére van keretem..... rácsom nincs....



Videón?
Na pl. rácsom viszont nincs nekem se...... a videón meg szerepel..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése