2018. július 3., kedd

Az első komolyabb hiba - az első útmenti lerohadás

És eljött ez a nap is. 19 hónap után, egy friss szervíz után

07.01. vasárnap.
7kor irány a kocsimosó, hiszen nem megyünk koszos kocsival vidére, hiszen mit szól a nép..... nagy, szép kocsi koszosan?
Lemosva kemény 600ft-ból:-)
Beültem és mivel volt még 2 kitérőm Anyós előtt - menjünk.
Első cél Viki lányom volt Ráckeresztúron. Ez olyan 8km?
Kanyarodok ki Battáról, és jött egy BIMM jelzés..... ezzel általában akkor találkoztam mikor a hátsó ajtó nem csukodott le rendesen. Az volt a furcsa hogy ilyenkor a belső fények is felkapcsolnak. De most semmi.
Felmegyek a pályára..... BIMM..... A későbbiek miatt.... ekkor ugye 2500-3500-as fordulat van nálam.
Kanyarodok le a pályáról .... BIMM..... nem láttok semmit.......
Kanyarodok be az utcájuk felé vezető útra..... BIMM.... no ekkor már árnyékban voltam, így láttam az olajnyomás jelzőt..... világít.

Azonnal félre álltam, kocsi leállít és jöhet a gondolkodás.....
1., olajgombát most cseréltek
2., olajszűrőbe ~ 5000km van
3., olajpumpa? Annak szerintem hangja is lenne....

Telefon elő, net - és vasárnap lévén a PT csoportokba írtam nem E akad valakinek egy plusz olajszűrője, mert akkor valahogy hazamegyek és lecserélem. Sehol senki, aki meg épp gép előtt volt nincs.....
Közben hivom a helyi kollégám.... Szerinte olajgomba. Nézzem meg a csatit, hiszen attól hogy most cserélték lehet szar.
Kocsi emelő kivesz, autó megemel......és még jó hogy utaztam, vagyis volt nálam pár nadrág, poló.... így át is vettem egy olyat amit annyira nem sajnálok ha koszos lesz:-)
 Ekkor arra jött egy srác, aki rögtön megállt, és kérdezte tud e valamiben segíteni. De látta mivel dolgozom, így rögtön elment és hozzott egy NAGY krokodil emelőt, meg némi szerszámot. (Kis útra most pont nem pakoltam semmit)
A csatlakozó megvan, de a kis pöcköt a tetején el se értem. Majd Ő megpróbálja.
Irány a kocsi alá:-) Mert neki csak kicsi M-es keze van:-)

A kis pöcök kijött, csati lejött és a kérdés: TE FIGYELJ MÁR!! EBBEN OLAJNAK KELL LENNIE?
WTF?????? MI van??? Olaj????
WD40 elővesz, kifujtuk a csatlakozót, a gomba csatiját is amennyire tudtuk, összeraktuk és próba.
SEMMI.... királyság!!! Pöc-röff a kocsi, és nem BIMM, és nincs fény se.
OK, akkor nézzük meg hogy Én hogy férek hozzá.... hiszen alulról annyira sikerült, hogy a kezem már tiszta sebb lett, vérzés, és a kézfejem is egyre dagad felfelé (megnyomorgattam rendesen)
Basszus! Pont elérem a motortérből, ha tudom mit keresek.
OK, köszöntem egy kis sörpénzzel (A srác nem kért volna semmit!!!!)

Irány az exem.... ott egy kis mosakods, visszaöltözés, gyerek öszeszedése - és irány a 2. célpont..... MACSKA szállítás....
Azok is meglettek, vissza a pályára és irány Jászladány.
KB. Ráckeresztúr - Jászladány 180km. Hiba nincs.
Persze vagy 10 embernek kellett elmesélni mi is volt a hiba és hogyan oldottuk meg, de a lényeg meg lett oldva. És még...... egy jó kis helyet is találtam.... nyár.....napraforgó...

Másnap..... 07.02. Hétfő.....
Mi legyen?? Menjünk kiránduljunk egyet ha még itt vagyunk. Szilvásvárad? OK......
Kikanyarodok a faluból, Jászapáti felé veszem az irányt......

Elsőre is 10 km és majdnem lett egy frontál puszi. Mr. hülyegyerek, sportveda, kanyar, záróvonal.... és jön velem szembe. SATUFÉK..... Sajnos a videó nincs meg, mert az első kamera csak 1 órát vesz fel....és ugye innen még volt ~ 4 óra vezetésem. Amit nem értek? a hátsó kamera több órát is vett fel.
Ellenben még erről sincs videó - vagyis akkor tessék..... 7800ft-os tükörkamera "teszt"

No... mentük tovább 8-10km-ert és jött a BIMM hang.... Hogy rohadj meg.
Minden egyes lassítás, fékezés mikor a fordulat leesett 1500 alá, jött a BIMM hang.
Megállni hülyeség, hiszen ez tuti hogy a gomba..... de a motortér forró, úgy se tudom megpucolni.
Elmegyünk Szilvásváradra, ott lesz neki 5-6 órája is hűlni.
Így is volt:-)



Mikor visszamentünk? Gyors kis videózás - hogy hol találod.....és jött a gond:-))
Erről itt a teljes videó.... ott "mókásabb" az élmény:-)))


Szóval ez a július jól indult:-)))




UPDATE
2018-07-05 AUTOHARD KFT

Garanciába cserélték ezt a kis gombácskát:-))) Azóta minden rendben:-))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése