2019. április 4., csütörtök

Mert ha a nejed pakol:-))

Szögezzük le férfi társaim!
Annyi helyed van a saját kocsidba, amennyit a nejed biztos hogy keveselni fog.
Teljesen mindegy mekkora a kocsid, valami BIZTOS nem fog beférni:-))

A régi suzukim is agyon pakolta - még az anyós ülésen is csomagok voltak......3 nap kemping.
És tavaly a PT-t is ugyan úgy agyonpakolta...... 8 nap Makarska, amiből majdnem 6 nap a parton volt egy száll fürdőruhába:-) Szóval nem a kis estélyinek nem volt helye:-))

A PT CRUISER MAGYARORSZÁG facebook csoportban viszont kikerült pár kép.....ami rendesen beindította a fantáziám:-)

Ennek részemről elég kemény anyagi oldala lenne.
Ha valaki nem ismeri az árakat, akkor tessék.
Tudok egy helyet, ahol nem csak lehet kapni a PT-hez vonóhorgot, de fel is szerelik, kábelezik, műszakiztatják. Vagyis ha időpontra mész, akkor már mindent lerendezve, elintézve jöhetsz haza
Nekem az utolsó infom annyi volt, hogy cakkpakk..... vagyis a vonószem, szerelés, műszaki, és az utazás olyan 100.000ft körüli összeg lenne. (emailben ez a válasz jött anno 2017.08.29.-én):
Kivehető excenteres vonóhorog felszerelve 50000 Ft a szerelés időtartama 

3 óra  + műszaki vizsga 22000 Ft   2 óra
plusz nekem lett volna még egy 500km utazás, de időközben Pécsen lett telephely, és lett Budapesten is! (mindjárt csak 70km)
Erre most megnéztem

Vagyis a legolcsóbb is 78....plusz a 22 műszaki... tehát maradt a 100.000ft-os ár.


Rendben, akkor ez már ennyivel több, mint a mostani állapot.
De ugye a dobozt valamire fel kell tenni, amire ugye kell egy vonóhorogra tehető kerékpártartó.
Az már akár lehet venni használtan is, hiszen nem vagyok Én májer, hogy mindenből csakis újat:-)
A jófogáson találtam egyet 22-ért....(amúgy az új ára általában: 45.000ft)
Plusz ugye posta/futár.... legyen 3000.
Szóval 125.000ft-nál járunk

És ehhez kell még ugyebár a doboz. No ilyet nem találtam sehol, csak a Thule oldalán - ami a PT-n is van a képen: 137900ft!!!!
Részletek: ITT





Egy alternatíva lehet egy másik márka.....
De ugye ez se 2ft

Vagyis ~ 76000ft (postával van az 80.000ft)......


A Thule 420L, Méret: 147x57x70cm (kiszámolva: 0,586m3), egybe: 263.000ftA Menabo 330L, Méret: Méret: 119x55x67cm 
(kiszámolva: 0,438m3) egybe: 205.000ft

Ez számomra, aki relatíve évente 1x használja a tetőboxot is (azt is valami 23.000-ért vettem a vaterán évekkel ezelőtt.........) Szóval totálisan agyament ötlet lenne.


De persze a kis agyrágó bogár éhes lett, és felpörgött:-)))) Hogy lehetne Black Sheep Garage felfogással (Minnél olcsóbb annál jobb) megoldani egy kis plusz rakteret?

Hát tessék:-))))
Nézzük meg mi van otthon vagy mi elérhető?
Alap eset ugye a jogszabélyok ismerete, vagyis a hátsó lámpáidnak LÁTSZÓDNIA KELL!!

Elsőre is van egy hátsó ajtóra (akármilyen kocsira!!) felszerelhető bringatartóm.
Ha neked nincs akkor a jófogáson már találsz 20.000ft alatt.
Ez ugye így néz ki ha fel van szerelve:
Ha téged zavarna a 2 sín - mert ugye a képen látható fehér részt már Én szereltem rá - akkor mindent le lehet szerelni. Ebben az esetben csak ezt fogod látni - erről csak Swiftes képem van

Szóval a tartó rész alapja megvan. Ehhez kell valami tároló doboz. No ezzel mi legyen?
Google.... "300L MŰANYAG DOBOZ" szavak beírása és már köpi is kifelé:-))))



ÓÓÓÓ hát akkor nézzük.-)))
Árak elégé szórtak a webshopok szerint. Van ahol 15 van ahol 22 ugyan az a termék. Max a szín lehet a különbség:-)) Persze ha lehet akkor nekem fekete kell:-)))
És meg is van:-)))

Ez egy 300L-es doboz.... Méretei: 118*49*55, vagyis 0,318m3 és ugye postával 18.000ft
Mennyi is volt a fentebbi 2 doboz?
A Thule 420L, Méret: 147x57x70cm (kiszámolva: 0,586m3), 138.000ftA Menabo 330L, Méret: Méret: 119x55x67cm (kiszámolva: 0,438m3) 80.000ft

Vagyis NAGYBAN hasonló a MENABO dobozhoz, hiszen 1cmrel rövidebb, 6cm-rel keskenyebb, és 12cm-rel alacsonyabb, ami ugye a bringás tartó miatt nem épp hátrány.
Ellenben 1/4-ed áron elérhető:-)

Meg is rendeltem tegnap (02.09, szombat), elvileg 12.-én (kedd) már itt is lesz.
És lehet agyalni a rendes, biztonságos felfogatáson, amiről majd videóban beszámolok.



A VIDEÓK:
1. rész


2. rész



3. rész




































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése