Megvettem ugye a PT-t novemberben.
Az hamar kiderült, hogy a helyén van a gyári vonószem, emelő és a kulcs is, szóval ez ügyben minen frankó.
A facebook oldalakon mindig visszatérő téma a meglét, vagy épp a hiány állapota, illetve figyelmeztetés van kiadva, hogy nézzék is meg a tulajok, ha nem megy - mert tiszta rozsda - akkor 16-os menetfúró kell hozzá amivel fel lehet újra tárni a meneteket.
Ma lementem kocsimosás után a garázsba átnyalni a kocsit, mert holnap kicsit "hivatalosabb" helyre megyünk....és asszony kollégái hadd csurgassák a nyálukat:-))
Áttöröltem a kocsit, ablakpuceva, karbon igazítás.....stb.
Ekkor jutottam végre odáig, hogy HOL IS VAN EZ????
Megvan. Kivettem a vonószemet és csavartam befelé..... vagyis akartam de olyan 1,5 menetnél megállt....
Na akkor a lehetőségek.....
A., játék
B., irány Ercsi, mert a kollegámnak VAN 16-os menetfúrója:-)) amit már a Lanosnál teszteltem:-)
De nagyon nem akartam sehova menni:-))
Így előszedtem rozsdamaró sprayt, WD40-et, a vonószemet és egy méretes zártszelvényt. Ezzel kell mindig egy kicsit tovább "tépni" a vonószemet.
Befújás.....várás.....becsavarás..... kicsavarás.....
Befújás.....várás.....becsavarás..... kicsavarás.....
Befújás.....várás.....becsavarás..... kicsavarás.....
És igen.... kész:-))
Kicsavartam, bekentem rézpasztával, és visszacsavartam hogy minden menetet átfedjen a paszta.
Kerestem a lomok közt..... találtam is egy swift gyertyapipát. Levágtam a végét, és pont frankón be lehet tolni a lyukba, szóval a fedés is megvan.
A téma most elég életszerű lett, hiszen jövő hónapban kocsis kirándulás..... és ugye szeretek felkészülni mindenre.
Aztán ha már itt járunk akkor egy kis kapirgálás és festés.....
KÉSZ
2017. június 12., hétfő
2017. június 9., péntek
szép kerek szám:-)
2016.11.25 óta beleszaladt egy kevéske:-) Egész pontosan 4592km:-)
persze erre volt 6,5 hónapja, aminek ugye az átlaga 706km/hó
No igen.... nálam se megy hetente ezreket:-)
2017. május 22., hétfő
bringa szállítás
2017.04.04.
A napokban felmerült a bringa szállítása....
Mivel ugye a swifthez vettem egy tartót így kipróbáltam a PT-n milyen......
Összegzés..... ugyan olyan:-)))
Elvinni elvisz 2-3 bringát - de ebben a formában nem épp szabályosan:-)
A swiftnél kitakarta a lámpákat......
És a PTnél is kitakarja.....
Szóval nem épp legális.........és biztonságos, hiszen jelen esetben egy balra indexelést nem látni hátulról. Szóval ki kell erre találni valamit:-))
2017.05.22.
feladat teljesítve:-)))
Szóval ugye volt ez a bringatartóm.... amit kemény 6000ft-ért vettem.
A jófogáson vettem hozzá 6000-ért 2db sínes tartót...... és majdnem házhoz is hozták (ki kellett mennem a pályára érte)
Ma meg elkezdtem végre összeépíteni......
Elsőre is ugye simán csak fel kell csavarozni a sínt a tartóra......
A probléma, hogy feltéve a bringát olyan mozgása volt, hogy nekem az nem nyújtott nyugalmat. Hiszen egy kis visszacsapódás (pl. vészfék) és szétüti a hátsó ablakot?? Na ne........
Szóval kell valami "távtartó" ami védi a kocsit is.....
De miből????? Hmmmmm van némi vas anyagom, de nini mit találni a lomok tetején?? Egy rossz teregetővázat......
Akkor flex és daraboljuk szét:-))
Utána már csak egy kis méricskélés, vágás, fúrás, csavarozás és kész:-))
Szóval így már tuti mehetünk bármerre, és még mindig ÓRIÁSI előny, hogy a kocsi teteje szabad, vagyis oda feltud menni a tetőbox:-))))
12.000ft, meg némi apró a csavarokért, anyákért..... illetve kb. 4 óra barkácsolás:-))
Ja és ugye már nem takar ki semmit.....
Előtte:
Utána:
A napokban felmerült a bringa szállítása....
Mivel ugye a swifthez vettem egy tartót így kipróbáltam a PT-n milyen......
Összegzés..... ugyan olyan:-)))
Elvinni elvisz 2-3 bringát - de ebben a formában nem épp szabályosan:-)
A swiftnél kitakarta a lámpákat......
És a PTnél is kitakarja.....
Szóval nem épp legális.........és biztonságos, hiszen jelen esetben egy balra indexelést nem látni hátulról. Szóval ki kell erre találni valamit:-))
2017.05.22.
feladat teljesítve:-)))
Szóval ugye volt ez a bringatartóm.... amit kemény 6000ft-ért vettem.
A jófogáson vettem hozzá 6000-ért 2db sínes tartót...... és majdnem házhoz is hozták (ki kellett mennem a pályára érte)
Ma meg elkezdtem végre összeépíteni......
Elsőre is ugye simán csak fel kell csavarozni a sínt a tartóra......
A probléma, hogy feltéve a bringát olyan mozgása volt, hogy nekem az nem nyújtott nyugalmat. Hiszen egy kis visszacsapódás (pl. vészfék) és szétüti a hátsó ablakot?? Na ne........
Szóval kell valami "távtartó" ami védi a kocsit is.....
De miből????? Hmmmmm van némi vas anyagom, de nini mit találni a lomok tetején?? Egy rossz teregetővázat......
Akkor flex és daraboljuk szét:-))
Utána már csak egy kis méricskélés, vágás, fúrás, csavarozás és kész:-))
Szóval így már tuti mehetünk bármerre, és még mindig ÓRIÁSI előny, hogy a kocsi teteje szabad, vagyis oda feltud menni a tetőbox:-))))
12.000ft, meg némi apró a csavarokért, anyákért..... illetve kb. 4 óra barkácsolás:-))
Ja és ugye már nem takar ki semmit.....
Előtte:

2017. április 25., kedd
Pótféklámpa matrica házilag
Legtöbbször ugye azért vagyok bent a netes csoportokba hogy ötleteket, vagy olyan dolgokat nézek, olvassak amin lehet agyalni a továbbiakban és netán másoknak részben segíteni, részben ösztönözni arra, hogy maguk csinálják meg. Hiszen ételben is az az igazi, amit magunk főzünk otthon:-)))
No meg munkánk gyümölcse:-))
Szóval ez a téma nem újdonság nekem, hiszen a swiftemre is megvolt már csinálva, de most dokumentáltam legalább....
Na szóval ha neked épp olyan kell amit nem elég "csak" megrajzolni....vagyis egy kicsit konkrétabb a minta - mint pl. egy PT CRUISER felírat
1., keress rá a google-ba
3., egy képszerkesztővel (akár paint-el) tükrözd le....és méretezd be a kellő nagyságra.
A PT pótféklámpájának mérete: 21,5*6cm, A külső boritás (fedőlap) ennél nagyobb, szóval ott nem befolyásol semmit.
4., a monitoron mint írtam méretezd be. Egy A4-es lap széle ugye 21cm, vagyis pont jó
5., laptop esetében egyszerű, hiszen ledöntöd..... monitor esetében? Hát oldjuk meg:-))) a lényeg, tedd rá a lapot, és rajzold át
6., Találj valami fóliát..... ekkor jó ha van itt-ott karbon maradék, vagy akár valami bútorbevonó fólia.
Nekem általában mindig vannak itthon ilyen-olyan színekből kis darabkák.
7., tedd rá a papírt, erősebben rajzold át, így megmarad a nyoma..... utána ismét szaladj át rajta tollal, hogy azért jobban lásd (nem vagyok már Én se tegnapi gyerek, a sas látásom, csak nőknél működik:-)
8., fogj egy pici sniccert, vagy kis ollót és vágd ki.... a P és az R betűk közepét se felejtsd el, eltenni, NEM KIDOBNI!!
9., Kész.... mehetsz a kocsihoz és ragaszthatod fel....
Ez nem volt több a géphez való leüléstől az utolsó képig, mint olyan 15 perc.
No meg munkánk gyümölcse:-))
Szóval ez a téma nem újdonság nekem, hiszen a swiftemre is megvolt már csinálva, de most dokumentáltam legalább....
Na szóval ha neked épp olyan kell amit nem elég "csak" megrajzolni....vagyis egy kicsit konkrétabb a minta - mint pl. egy PT CRUISER felírat
1., keress rá a google-ba
2., nagyítsd ki, mentsd le
A PT pótféklámpájának mérete: 21,5*6cm, A külső boritás (fedőlap) ennél nagyobb, szóval ott nem befolyásol semmit.
4., a monitoron mint írtam méretezd be. Egy A4-es lap széle ugye 21cm, vagyis pont jó
5., laptop esetében egyszerű, hiszen ledöntöd..... monitor esetében? Hát oldjuk meg:-))) a lényeg, tedd rá a lapot, és rajzold át
6., Találj valami fóliát..... ekkor jó ha van itt-ott karbon maradék, vagy akár valami bútorbevonó fólia.
Nekem általában mindig vannak itthon ilyen-olyan színekből kis darabkák.
7., tedd rá a papírt, erősebben rajzold át, így megmarad a nyoma..... utána ismét szaladj át rajta tollal, hogy azért jobban lásd (nem vagyok már Én se tegnapi gyerek, a sas látásom, csak nőknél működik:-)
8., fogj egy pici sniccert, vagy kis ollót és vágd ki.... a P és az R betűk közepét se felejtsd el, eltenni, NEM KIDOBNI!!
9., Kész.... mehetsz a kocsihoz és ragaszthatod fel....
Ez nem volt több a géphez való leüléstől az utolsó képig, mint olyan 15 perc.
2017. április 20., csütörtök
motorházszigetelés dekor
A mocitető szigetelés nem igazán jött be, mert ugye az évek folyamán lett rajta sérülés, szakadás, folt....
így lekaptam és megoldottam hama-hama:-))
elsőre is ezek a nagy sugárveszélyes bolhák hogy jönnek ki?
Ide kell egy csipesz.... benyúlsz , összenyomod a 2 szakállát és kihúzod. De ha eltörne akkor az ebay-en kapsz ilyeneket.
Ez után Én megfogtam a már elhasznált nyári ablakvédőt..... elhasznált, mivel már nem áll meg a helyén, nyeklik-nyaklik össze-vissza.
Egy kis palmatex ragasztóval ráragasztottam a panelre az egyik oldalát, hogy be legyen méretezve.
Körbevágtam.....így szét lehet húzni a 2 réteget
Ez követően csak rá kell simítani a "hőtükrös" részt így szépen követi a formákat.
Ami lelóg azt hajtsd vissza és vagy ragaszthatod vagy tűzőgéppel odafogathatod....
És mehet vissza
így lekaptam és megoldottam hama-hama:-))
elsőre is ezek a nagy sugárveszélyes bolhák hogy jönnek ki?
Ide kell egy csipesz.... benyúlsz , összenyomod a 2 szakállát és kihúzod. De ha eltörne akkor az ebay-en kapsz ilyeneket.
Ez után Én megfogtam a már elhasznált nyári ablakvédőt..... elhasznált, mivel már nem áll meg a helyén, nyeklik-nyaklik össze-vissza.
Egy kis palmatex ragasztóval ráragasztottam a panelre az egyik oldalát, hogy be legyen méretezve.
Körbevágtam.....így szét lehet húzni a 2 réteget
Ez követően csak rá kell simítani a "hőtükrös" részt így szépen követi a formákat.
Ami lelóg azt hajtsd vissza és vagy ragaszthatod vagy tűzőgéppel odafogathatod....
És mehet vissza
2017. április 10., hétfő
DRL csere
Lecseréltem a COB-ot....amire alapban is akartam....
Most vettem észre, hogy egyrészt durvább valamiért a fénye, másrészt bekötöttem az indexet is...
Az előző valamiért eleve kicsit kékes volt, és pislákolt.... Ez már jó.
A régi
az új
és működés közben - vészvillogón
Most vettem észre, hogy egyrészt durvább valamiért a fénye, másrészt bekötöttem az indexet is...
Az előző valamiért eleve kicsit kékes volt, és pislákolt.... Ez már jó.
A régi
az új
és működés közben - vészvillogón
2017. április 4., kedd
2017. március 29., szerda
Pingálás, "szépítés"
A napokban kicsit unatkoztam és pingálásra adtam a fejem:-)
Ráadásul ugye hol van már a 3 hónap amit megígértem a kollégámnak:-)))
Itt sorban jönnek persze elő a gondolatok pluszban.....
Az első:-)
Pár hete a facebookon egy "csoport" (bolt) árulni kezdett gumifilcet majd 5000ft-ért, mert hogy ez gumira való, motorosoknak.
Meg is jegyeztem nekik (Itt is írom hogy korrektek voltak, mert nem törölték a bejegyzés, sőt még válaszoltak is!!) - hogy miért van az, hogy amint belejön valami termék terjesztésébe a "MOTOROS" jelzés akkor rögtön minimum 2 de inkább 300% áron akarnak tőle megszabadulni? Hiszen egy sima boltba is kapható gumifilc, de tökéletesen megfelel a papírírószerben kapható lakkfilc is, ami jó esetben MAX 1000ft?
ÉS! JÓ...... használtam már aranyt, ezüstöt is..... de a boltban kapható fehér is valami 750ft csak.
Mivel megvolt a gumicsere, akkor láttam hogy a fékek is lehetnének szebbek.
Ha meg már lent van a kerék? Akkor adjunk neki:-)))
Szóval a fékek ARANY színben pompáznak - így kikerülvén az általában fellelhető piros és kék színeket:-)
A nyári gumikra pedig fehér filc került..... a télire pedig arany filc:-))
Közben ugye volt idő és hely, így körbenéztem alváz ügyben. Valóban jóóóó kocsit vettem, mert sehol semmi. A szokványos helyeken volt apró.....mint pl a lemez éleken, csavarokon.
Ezt megkináltam egy kis bitumenes alvázvédővel.....
A diszcsík az ajtókon....... szeretem volna krómosítani.
Elsőre ugye tettem rá króm fóliát, de azt csak úgy lehet tökéletesen feltenni, ha leszedem a csikokat. Mivel fel van ragasztva, nem akartam megkockáztatni se a túlmelegítést, se a törést.
A fólia "felment". 10m-ről jó volt, 2-3m-ről már nem igazán, mert ugye nem volt visszahajtás, így mint minden fólia felredőzött..... De külsőre bejött....
Elkezdtem nézni a króm festékeket.
Mivel minden adott így leszedtem a fóliát (ez a jó a fóliába), kimaszkoltam és lefújtam.
Sajnos ahogy az elmondások és a videók is mutatják..... köze nincs a kifúlyt anyagnak a kupakon lévő valóban "krómos" színhez. Kicsit fényesebb, mint egy sima szürke.....szóval azért jobb a hatás.
Ilyen volt fóliázva:
Ilyen festve:
Ráadásul ugye hol van már a 3 hónap amit megígértem a kollégámnak:-)))
Itt sorban jönnek persze elő a gondolatok pluszban.....
Az első:-)
Pár hete a facebookon egy "csoport" (bolt) árulni kezdett gumifilcet majd 5000ft-ért, mert hogy ez gumira való, motorosoknak.
Meg is jegyeztem nekik (Itt is írom hogy korrektek voltak, mert nem törölték a bejegyzés, sőt még válaszoltak is!!) - hogy miért van az, hogy amint belejön valami termék terjesztésébe a "MOTOROS" jelzés akkor rögtön minimum 2 de inkább 300% áron akarnak tőle megszabadulni? Hiszen egy sima boltba is kapható gumifilc, de tökéletesen megfelel a papírírószerben kapható lakkfilc is, ami jó esetben MAX 1000ft?
ÉS! JÓ...... használtam már aranyt, ezüstöt is..... de a boltban kapható fehér is valami 750ft csak.
Mivel megvolt a gumicsere, akkor láttam hogy a fékek is lehetnének szebbek.
Ha meg már lent van a kerék? Akkor adjunk neki:-)))
Szóval a fékek ARANY színben pompáznak - így kikerülvén az általában fellelhető piros és kék színeket:-)
A nyári gumikra pedig fehér filc került..... a télire pedig arany filc:-))
Közben ugye volt idő és hely, így körbenéztem alváz ügyben. Valóban jóóóó kocsit vettem, mert sehol semmi. A szokványos helyeken volt apró.....mint pl a lemez éleken, csavarokon.
Ezt megkináltam egy kis bitumenes alvázvédővel.....
A diszcsík az ajtókon....... szeretem volna krómosítani.
Elsőre ugye tettem rá króm fóliát, de azt csak úgy lehet tökéletesen feltenni, ha leszedem a csikokat. Mivel fel van ragasztva, nem akartam megkockáztatni se a túlmelegítést, se a törést.
A fólia "felment". 10m-ről jó volt, 2-3m-ről már nem igazán, mert ugye nem volt visszahajtás, így mint minden fólia felredőzött..... De külsőre bejött....
Elkezdtem nézni a króm festékeket.
Mivel minden adott így leszedtem a fóliát (ez a jó a fóliába), kimaszkoltam és lefújtam.
Sajnos ahogy az elmondások és a videók is mutatják..... köze nincs a kifúlyt anyagnak a kupakon lévő valóban "krómos" színhez. Kicsit fényesebb, mint egy sima szürke.....szóval azért jobb a hatás.
Ilyen volt fóliázva:
Ilyen festve:
2017. március 23., csütörtök
Gumizzzzzunk
A PT-t gyári alufelnivel, és új téli gumikkal vettem.
Nyári gumi nem volt az árban, és nem is volt felajánlás szinten se, így tudtam hogy eljön ez a nap, ahogy melegszik a levegő.
Szóval 2 napon át agyaltam hogy milyen gumit vegyek?
Én azon voltam hogy erre a kocsira azért mégse kellene valami gagyi, mert az csak 8-9000ft.
Körbe is kérdeztem a tulajoktól, és bizony szép számmal akadt olyan "nevenincs" gumi is, ami 8-12000ft közt mozog. (Nevenincs = Én még életemben nem halottam )
Végül azon voltam hogy ha már úgy is ki kell fizetni SOK pénzt, akkor legalább legyen már ingyen kiszállítással, hiszen az se 2ft.
Az ár - elképzelés - ingyen kiszállítás pedig leszűkítette a helyeket, végül a BUJÁKIGUMI.HU oldalt szemeltem ki.
Nézegettem a lehetőségeket, de nekem így nem sokat mond egyik se. Ellenben megakadt a szemem a FIRESTONE ROADHAWK elnbevezésen - és ugye elsősorban motorosnak mondom magam - így "országúti héja" elnevezés már be is jött:-))
ÉS JÓL VÁLASZTOTTAM.....
Eme cikk alapján a 2. helyezett lett megosztvva egy Bridgestonnal (leánytesó cég).....
http://hvg.hu/cegauto/20170321_Itt_a_2017es_magyar_nyari_gumi_teszt
No meg van hozzá kátyúgarancia is!!! EZ LEGALUL OLVASHATÓ HOGY MICSODA
Adataiban?
A Fogyasztás nekem nem releváns.... Bár ez ugye C-s......
A téli gumim adatai:
Szóval a nyári gumi C-s, ez meg F-es...... szóval jóval rosszabb..... (A-B-C-D-E-F)
Tapadása az újnak esőben A, a télinek E....
Szóval szerintem nem volt rossz vétel......
Ráadásul még meleg:-))) hiszen a DOT száma 0917.....vagyis február 27-március 5 közt jött le a gépről:-))
Igen ám, de az aluról lejönnek a téli papucsok, Én nem akarok tavasszal-ősszel gumishoz járkálni - eddig se tettem, A Lanoshoz is, a Swifthez is megvolt a 2 szett kerék.
Szóval bújtam a netet és találtam is 4db acélfelnit télire.....
A legtöbb elérhető olyan 6500-tól indult, de nem volt jó valami szám.... túl nagy ET volt a legtöbb hiba, ami jó lett volna az 8-10.000ft/db. (egy új általában 27.000/db). Végül rám írt egy srác hogy neki van, 20.000-ért szeretné eladni.
Meg is vettem:-)))
A képeken nem volt nagy látvány, de élőben?? Hát sehol semmi rozsda, még a gyári matricák is rajta voltak. Volt persze némi kopottság, de Én meg épp ezért nem veszek drágán:-)
2-3 éve csináltam egy felnifestő kézikészülések:-))) szóval hazajöttem és 10 perc múlva már kész is volt a 4 felni festése:-)))
a., drótkefézd le a peremeknél (oda beül a kosz), porszívózés
b., zsírmentesítés
c., szárazra törlés
d., porszívózás
e., festés....
És kész is van minden....... Holnap lehet gumizni, elsőre, és utoljára pár évig:-))
A felni meg szép, tiszta, csillogó fekete:-)))) Majd kap még valami mutatós tárcsát karácsonyra:-)))
Kátyúgarancia?
"
Nyári gumi nem volt az árban, és nem is volt felajánlás szinten se, így tudtam hogy eljön ez a nap, ahogy melegszik a levegő.
Szóval 2 napon át agyaltam hogy milyen gumit vegyek?
Én azon voltam hogy erre a kocsira azért mégse kellene valami gagyi, mert az csak 8-9000ft.
Körbe is kérdeztem a tulajoktól, és bizony szép számmal akadt olyan "nevenincs" gumi is, ami 8-12000ft közt mozog. (Nevenincs = Én még életemben nem halottam )
Végül azon voltam hogy ha már úgy is ki kell fizetni SOK pénzt, akkor legalább legyen már ingyen kiszállítással, hiszen az se 2ft.
Az ár - elképzelés - ingyen kiszállítás pedig leszűkítette a helyeket, végül a BUJÁKIGUMI.HU oldalt szemeltem ki.
Nézegettem a lehetőségeket, de nekem így nem sokat mond egyik se. Ellenben megakadt a szemem a FIRESTONE ROADHAWK elnbevezésen - és ugye elsősorban motorosnak mondom magam - így "országúti héja" elnevezés már be is jött:-))
ÉS JÓL VÁLASZTOTTAM.....
Eme cikk alapján a 2. helyezett lett megosztvva egy Bridgestonnal (leánytesó cég).....
http://hvg.hu/cegauto/20170321_Itt_a_2017es_magyar_nyari_gumi_teszt
No meg van hozzá kátyúgarancia is!!! EZ LEGALUL OLVASHATÓ HOGY MICSODA
Adataiban?
A Fogyasztás nekem nem releváns.... Bár ez ugye C-s......
A téli gumim adatai:
Szóval a nyári gumi C-s, ez meg F-es...... szóval jóval rosszabb..... (A-B-C-D-E-F)
Tapadása az újnak esőben A, a télinek E....
Szóval szerintem nem volt rossz vétel......
Ráadásul még meleg:-))) hiszen a DOT száma 0917.....vagyis február 27-március 5 közt jött le a gépről:-))
Igen ám, de az aluról lejönnek a téli papucsok, Én nem akarok tavasszal-ősszel gumishoz járkálni - eddig se tettem, A Lanoshoz is, a Swifthez is megvolt a 2 szett kerék.
Szóval bújtam a netet és találtam is 4db acélfelnit télire.....
A legtöbb elérhető olyan 6500-tól indult, de nem volt jó valami szám.... túl nagy ET volt a legtöbb hiba, ami jó lett volna az 8-10.000ft/db. (egy új általában 27.000/db). Végül rám írt egy srác hogy neki van, 20.000-ért szeretné eladni.
Meg is vettem:-)))
A képeken nem volt nagy látvány, de élőben?? Hát sehol semmi rozsda, még a gyári matricák is rajta voltak. Volt persze némi kopottság, de Én meg épp ezért nem veszek drágán:-)
2-3 éve csináltam egy felnifestő kézikészülések:-))) szóval hazajöttem és 10 perc múlva már kész is volt a 4 felni festése:-)))
a., drótkefézd le a peremeknél (oda beül a kosz), porszívózés
b., zsírmentesítés
c., szárazra törlés
d., porszívózás
e., festés....
És kész is van minden....... Holnap lehet gumizni, elsőre, és utoljára pár évig:-))
A felni meg szép, tiszta, csillogó fekete:-)))) Majd kap még valami mutatós tárcsát karácsonyra:-)))
Kátyúgarancia?
"
Kátyúgarancia már 18 féle gumiabroncs márkára!
Szög , kátyú , szándékos rongálás, útpadkára történõ felhajtás,vezetõi hibából történõ sérülés?
Most már ez sem okozhat problémát!
Ha a Bujáki Gumitól, vagy valamelyik point-S gumi-és gyorsszerviz hálózat valamelyikében vásárol 4db autógumit, legyen az téligumi, nyárigumi vagy négyévszakos gumiabroncs a point-S szervízhálózat kárpótolja a veszteségért.
A point-S országos gumi-és gyorsszerviz hálózat Magyarországon egyedülálló szolgáltatással rukkolt elõ a vásárlóik számára. Az úgynevezett kátyúgarancia szolgáltatással.
Az eddigi meglévõ 14 gumiabroncs márkát 2014 október 15.-tõl újabb 4 gumi márkával bõvítette ki a point-S hálózat.
A prémium kategóriás Continental, a középkategóriában jelentõs szerepeket betöltõ Uniroyal és Semperit gumiabroncs valamint a budget kategóriában a Michelin égisze alá tartozó Taurus gumi márkákkal bõvült a Kátyúgaranciás abroncsok száma.
Így már 18 márkára bõvült a Kátyúgaranciás autógumik száma.
Több autógumi gyártó és importõr is támogatta a point-s szervízhálózat elképzeléseit, mégpedig azt, hogy az ügyfél minél jobb kiszolgálása és elégedettsége a legfontosabb a gumi szervizeknek.
Ezért megköszönjük hogy a Barum, Dunlop, Firestone, Fulda, Goodyear,Debica, GT Radial, Hankook, Sava, Yokohama, Continental, Uniroyal, Semperit, Taurus, Laufenn és végül ,de nem utolsó sorban a point-S autógumi márkákra kátyúgaranciát tudunk biztosítani vásárlóinknak.
Bízunk benne, hogy ezzel, Magyarországon egyedülálló extra szolgáltatásunkkal segítünk a téligumi, nyárigumi és négyévszakos gumiabroncsok vásárláskor a döntésben, hogy miért is érdemes a point-S szervizhálózatoktól vásárolni gumiabroncsot.
Mert mi mindig többet nyújtunk a versenytársaknál!
Ráadásul a vevõnek egy fillérjébe sem kerül!!
A kátyúgarancia minden point-S gumi-és szervizhálózatban vásárolt személygépjármûre és 4x4 (terepjáró, SUW )gumiabroncsra érvényes a vásárlástól számított egy éven belül négy darab autógumi vásárlása esetén.
A kátyúgaranciát maximum egy darab gumira lehet érvényesíteni.
A kátyúgarancia idõtartama a gumiabroncs egy éven keresztül, illetve legfeljebb a 3 mm profilmélység eléréséig ( téli gumi esetében 4 mm profilmélységig érvényes).
A kátyúgarancia érvényes azon káreseményekre is amikor a helytelen vezetõi magatartás ,rongálás, sérülés miatt következett be a káresemény.
Ezekben az esetekben a gumiabroncsot a point-S tagszervizben szakszerûen megjavítjuk, vagy kicseréljük térítésmentesen, az addig megtett futásteljesítmény figyelembe vételével. Amennyiben a gumiabroncs cserére szorul, a garancia a gumiszerelés munkadíját nem tartalmazza.
A kárigény bejelentése :
A garancia szelvény és a számla egyidejû bemutatásával
A gumiabroncs jóváírás nagysága a mintázati profilmélységtõl függ:
7 mm felett 100% jóváírás
6,9 mm-4,5 mm 60% jóváírás
4,4 mm-3 mm 40% jóváírás
A kátyúgarancia az alábbi gumiabroncs márkákra érvényesek:
Barum , Bridgestone ,Continental, Dunlop, Firestone ,Fulda, Goodyear, Debica, GT Radial, Hankook, Sava, Semperit,Nokian, Yokohama, point-S, Uniroyal, Taurus,Laufenn
Amennyiben élni szeretne a Kátyúgarancia nyújtott elõnnyel abban az esetben az internetes oldalunkon keresztül a Kátyúgarancia regisztrációs ûrlap felületen teheti meg a számlán szereplõ adatok alapján.
Ha többet szeretne megtudni a kátyúgaranciáról keresse fel személyesen mûhelyünket , BujákiGumi Szolnok Mártírok út 55 alatt vagy érdeklõdjönTel : 56-210-732 Mobil 20-5743736, 06-70 3417114 bujakigumi.hu
Többet szeretne tudni a point-S gumi –és szervizhálózatról akkor keresse a www.point-s.hu/
vagy a Kátyúgarancia oldalakat.
Hogy miért a Bujáki Gumi? "
Mennyi az annyi?
Mindig, minden fórumon felmerül a "nekem ennyibe" van a kocsi....
A Swiftnél 1,6 millióig számoltam ugye.....utána már tényleg nem érdekelt:-)))
No akkor lássuk:
2016. november- december:
Kocsi vételára: 800.000ft
Műszaki és eredetvizsga: 40.000ft
Átíratás és biztosítás: 110.000ft
Ködlámpa kapcsoló javítás: 15.000ft
Világítások javítása: 1000ft
egy új magnó (Black fridey): 9900ft
Ablaktörlők: 1200ft
Gumiszönyeg szett: 3000ft
Hamutartó, óra: 4000ft
összesen: 984100ft
................................................................
2017 Január
Olajcsere szett : ManFilter légszűrő: 2800ft
Zsu.hu ManFilter olajszűrő: 1400ft
Mannol deffender olaj: 4070ft
Hidrotőke adalék: 3000ft
Ebay holmik: 4000ft
csipp csup: 1000ft
Váltókar szilent csere: 5000ft
Összesen: 21270ft
.................................................................
2017 Február
Start project: 6000ft
.................................................................
2017 március
Fóliázások: 4000ft
16-os acélfelni: 20.000ft
Új nyári gumik: 62.000ft
Szerelés: 14000ft
Összesen: 1.113.370ft
A Swiftnél 1,6 millióig számoltam ugye.....utána már tényleg nem érdekelt:-)))
No akkor lássuk:
2016. november- december:
Kocsi vételára: 800.000ft
Műszaki és eredetvizsga: 40.000ft
Átíratás és biztosítás: 110.000ft
Ködlámpa kapcsoló javítás: 15.000ft
Világítások javítása: 1000ft
egy új magnó (Black fridey): 9900ft
Ablaktörlők: 1200ft
Gumiszönyeg szett: 3000ft
Hamutartó, óra: 4000ft
összesen: 984100ft
................................................................
2017 Január
Olajcsere szett : ManFilter légszűrő: 2800ft
Zsu.hu ManFilter olajszűrő: 1400ft
Mannol deffender olaj: 4070ft
Hidrotőke adalék: 3000ft
Ebay holmik: 4000ft
csipp csup: 1000ft
Váltókar szilent csere: 5000ft
Összesen: 21270ft
.................................................................
2017 Február
Start project: 6000ft
.................................................................
2017 március
Fóliázások: 4000ft
16-os acélfelni: 20.000ft
Új nyári gumik: 62.000ft
Szerelés: 14000ft
Összesen: 1.113.370ft
2017. március 13., hétfő
Egy kis karbon
Tavalyról maradt egy kis karbonom.....
Mivel a kocsi fényes, így a 4D fekete passzol inkább hozzá.....
És ha már süt a napocska, nem nagy a felület - csináljuk.....
A tükör foltos volt.... nem kosz.....de festegetni nem akarom...így ilyenből lett
ilyen
Az oszlopoknál is olyan volt mint ha már szívná a nap.....
oda is került egy kevés
Mivel a kocsi fényes, így a 4D fekete passzol inkább hozzá.....
És ha már süt a napocska, nem nagy a felület - csináljuk.....
A tükör foltos volt.... nem kosz.....de festegetni nem akarom...így ilyenből lett
ilyen
Az oszlopoknál is olyan volt mint ha már szívná a nap.....
oda is került egy kevés
És az ablaktörlő lapát is már látott szebb napokat
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)