2016. december 6., kedd

Főztél APA? Mi ez a szag?

Elsőre a múlt héten vettem észre hogy mikor beültem a kocsiba (előtte nem ment legalább 24 órát), indítás után éget szagot fújt a ventilátor.
Nem olyan égettet mint ha tényleg égne valami (pl. műanyag, fém, szövet), hanem mint mikor pl. leégetted az kajátad a gázon.

De ez csak pár perc. Ahogy meleget kezd fújni a venti, vagyis üzemi hőfokon van a kocsi - a szag eltünik. A nejem pár percre rá ült be a kocsiba  - orra olyan mint a vadászkutyáé - de nem érzett semmit.


A kérdést feldobtam, és az a válasz jött, meg olyanokat találtam hogy a KLIMA a ludas. Bacik és társai itt-ott megtelepednek és mikor beindul a klima akkor jön a szag. A gond? Hogy a klima nem kapcsol be, hiszen azt vagy oda kell tekerni (hideg) vagy ugye páramentesításre.....de nem ott van.


A neten elkezdtem kutakodni pár tanács alapján, és jöhet a pucolás.....
Itt van pár jó tipp......
Ez a "hadd szóljon" téma....vagyis összesen kell foglalkozni vele 2-3 percet.
Árban? Itt ugye  egy Loctite 40387 sprayt használnak ami jelenleg ~ 2500ft
Itt van még jóóóó pár féle: LÉGKONDI TISZTÍTÓK

Szóval a "BOMBA"
(teljes cikk: ITT)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése