2017. március 29., szerda

Pingálás, "szépítés"

A napokban kicsit unatkoztam és pingálásra adtam a fejem:-)
Ráadásul ugye hol van már a 3 hónap amit megígértem a kollégámnak:-)))

Itt sorban jönnek persze elő a gondolatok pluszban.....
Az első:-)
Pár hete a facebookon egy "csoport" (bolt) árulni kezdett gumifilcet majd 5000ft-ért, mert hogy ez gumira való, motorosoknak.
Meg is jegyeztem nekik (Itt is írom hogy korrektek voltak, mert nem törölték a bejegyzés, sőt még válaszoltak is!!)  - hogy miért van az, hogy amint belejön valami termék terjesztésébe a "MOTOROS" jelzés akkor rögtön minimum 2 de inkább 300% áron akarnak tőle megszabadulni? Hiszen egy sima boltba is kapható gumifilc, de tökéletesen megfelel a papírírószerben kapható lakkfilc is, ami jó esetben MAX 1000ft?
ÉS! JÓ...... használtam már aranyt, ezüstöt is..... de a boltban kapható fehér is valami 750ft csak.


Mivel megvolt a gumicsere, akkor láttam hogy a fékek is lehetnének szebbek.
Ha meg már lent van a kerék? Akkor adjunk neki:-)))

Szóval a fékek ARANY színben pompáznak - így kikerülvén az általában fellelhető piros és kék színeket:-)
A nyári gumikra pedig fehér filc került..... a télire pedig arany filc:-))

Közben ugye volt idő és hely, így körbenéztem alváz ügyben. Valóban jóóóó kocsit vettem, mert sehol semmi. A szokványos helyeken volt apró.....mint pl a lemez éleken, csavarokon.
Ezt megkináltam egy kis bitumenes alvázvédővel.....

A diszcsík az ajtókon....... szeretem volna krómosítani.
Elsőre ugye tettem rá króm fóliát, de azt csak úgy lehet tökéletesen feltenni, ha leszedem a csikokat. Mivel fel van ragasztva, nem akartam megkockáztatni se a túlmelegítést, se a törést.
A fólia "felment". 10m-ről jó volt, 2-3m-ről már nem igazán, mert ugye nem volt visszahajtás, így mint minden fólia felredőzött..... De külsőre bejött....

Elkezdtem nézni a króm festékeket.
Mivel minden adott így leszedtem a fóliát (ez a jó a fóliába), kimaszkoltam és lefújtam.
Sajnos ahogy az elmondások és a videók is mutatják..... köze nincs a kifúlyt anyagnak a kupakon lévő valóban "krómos" színhez. Kicsit fényesebb, mint egy sima szürke.....szóval azért jobb a hatás.

Ilyen volt fóliázva:
Ilyen festve:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése