2017. április 20., csütörtök

motorházszigetelés dekor

A mocitető szigetelés nem igazán jött be, mert ugye az évek folyamán lett rajta sérülés, szakadás, folt....

így lekaptam és megoldottam hama-hama:-))


elsőre is ezek a nagy sugárveszélyes bolhák hogy jönnek ki?
Ide kell egy csipesz.... benyúlsz , összenyomod a 2 szakállát és kihúzod. De ha eltörne akkor az ebay-en kapsz ilyeneket.


Ez után Én megfogtam a már elhasznált nyári ablakvédőt..... elhasznált, mivel már nem áll meg a helyén, nyeklik-nyaklik össze-vissza.
Egy kis palmatex ragasztóval ráragasztottam a panelre az egyik oldalát, hogy be legyen méretezve.
Körbevágtam.....így szét lehet húzni a 2 réteget
Ez követően csak rá kell simítani a "hőtükrös" részt így szépen követi a formákat.

Ami lelóg azt hajtsd vissza és vagy ragaszthatod vagy tűzőgéppel odafogathatod....

És mehet vissza




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése