2017. június 12., hétfő

vonószem felfrissítve

Megvettem ugye a PT-t novemberben.
Az hamar kiderült, hogy a helyén van a gyári vonószem, emelő és a kulcs is, szóval ez ügyben minen frankó.

A facebook oldalakon mindig visszatérő téma a meglét, vagy épp a hiány állapota, illetve figyelmeztetés van kiadva, hogy nézzék is meg a tulajok, ha nem megy - mert tiszta rozsda - akkor 16-os menetfúró kell hozzá amivel fel lehet újra tárni a meneteket.


Ma lementem kocsimosás után a garázsba átnyalni a kocsit, mert holnap kicsit "hivatalosabb" helyre megyünk....és asszony kollégái hadd csurgassák a nyálukat:-))
Áttöröltem a kocsit, ablakpuceva, karbon igazítás.....stb.
Ekkor jutottam végre odáig, hogy HOL IS VAN EZ????

Megvan. Kivettem a vonószemet és csavartam befelé..... vagyis akartam de olyan 1,5 menetnél megállt....



Na akkor a lehetőségek.....
A., játék
B., irány Ercsi, mert a kollegámnak VAN 16-os menetfúrója:-)) amit már a Lanosnál teszteltem:-)

De nagyon nem akartam sehova menni:-))
Így előszedtem rozsdamaró sprayt, WD40-et, a vonószemet és egy méretes zártszelvényt. Ezzel kell mindig egy kicsit tovább "tépni" a vonószemet.

Befújás.....várás.....becsavarás..... kicsavarás.....


Befújás.....várás.....becsavarás..... kicsavarás.....


Befújás.....várás.....becsavarás..... kicsavarás.....


És igen.... kész:-))
Kicsavartam, bekentem rézpasztával, és visszacsavartam hogy minden menetet átfedjen a paszta.
Kerestem a lomok közt..... találtam is egy swift gyertyapipát. Levágtam a végét, és pont frankón be lehet tolni a lyukba, szóval a fedés is megvan.


A téma most elég életszerű lett, hiszen jövő hónapban kocsis kirándulás..... és ugye szeretek felkészülni mindenre.
Aztán ha már itt járunk akkor egy kis kapirgálás és festés.....

KÉSZ


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése