2017. augusztus 27., vasárnap

Ülèsvèdő házilag:-)

Kellene nekem a 2 első ülèsre valami vèdő hamarosan, mert ahogy jön a hideg tèl, úgy hogy bekerül garage-ba a robogó, ès akkor kocsival járok melózni.
De ugye melós ruhába.


A neten találtam egy rakás gagyit, amit be nem tennèk.
Van egy csomó trikó is, amit ismerek...használhatatlan szerintem.

Ezèrt is csináltam anno a swiftem ülèsèt is inkább meg.

Szóval nèzelődtem. Az ebayen találtam egy nekem tetsző a formát, de az ugye jó lesz a PT-be??? Nem biztos...
Megkèrdeztem egy kárpitost, elmondtam az elkèpzelèseimet, de 40-45.000res árat kaptam. Ez sajnos nekem erre a cèlra sok.
Fèlreèrtès ne essèk!! Láttam a munkáit, nagyon is megèrnè, de nem tènyleg sok erre a cèlra ez az összeg, hiszen ha nem tennèk semmit a kocsiba, akkor ennyiből ki is cserèlhetnèm akár tavasszal az ülèseket egy bontottra. (Bőr ülèsszettet már találtam 50-55.000èrt, de az ugye nyáron kellemetlen:)

De nem áll szándèkomba.
Akkor agyaljunk. Elvittem a rossz varrógèpemet a szervizbe. Ott jött a másik gyomros:-) a szaki szerint nem èri meg javítani, mivel egy 20as lenne, de a következő az a fogaskerék hiba lesz. Inkább ajánlott egy felujitottat, garanciával 25ert.
Ok legyen,  hiszen másra is kellene a gép.

Másnap elmentem a kedvenc boltomba és bevásároltam műbört, szivacsos, cèrnát.
Az alap terv az volt hogy a párnákat megcsinálom, Anyámmal meg kihimeztettem a dolgokat. De úgy voltam vele hogy ugye 100%ban Én csinálom? Akkor mindent Én csináljak:-)

Ès nekiálltam:-))








És lassan kész. A széleit még el kell dolgoznom.....meg szerintem a hátrésznél levágom az oldalait....




És amikor teljesen kész




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése