2017. október 28., szombat

Mert a nyomaték az nyomaték:-)

Az ALDIBA most ismét volt akcijjjjjós nyomatékkulcs.
Már egy ideje szemezgettem vele, de amit megvettem volna az 10.000ft fölött kezdődik a boltokba.
Ez viszont most 5999ft volt - és 28-210NM-ert tud.

Hát átmentem Érdre és vettem egyet  (Battán se Aldi, se Lidl)


rákeresve a neten elég érdekes számokkal találkozik az ember......
Egy átlagos kerékcsavar meghúzási nyomaték:

Ezzel szemben érdemes utánajárni, hogy a saját kocsid könyve mit ír. A neten van egy kis elírás ahol a PT CRUISER esetében ez a szám 135NM....


Hát azért próbáljuk meg .....
Beállítottam 135NMre..... és meghúztam. Épp hogy nekifeküdtem már le is kattant.... szóval a gyári kerékkulccsal jóval erősebben van meghúzva.
Majd tavasszal kiváncsi leszek az alufelninél mennyire húzza ez meg - és utána Én még mennyit tudok húzni rajta.


Ennyi pénzt megért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése