2017. november 14., kedd

Kormányvédő?

Az a baj a ma kapható kormányvédőkkel, hogy...... ne kerteljünk: SZAROK!
Megveszed az 1-2000ft-osat és szétmegy..... megveszed az 5000ft-osat és az is szétmegy.
1 éves lesz a kocsi, tavaly vettem egy színben passzoló védőt - de már foszlik a cérnája.

Elviheted egy kárpitoshoz aki megcsinálja a kívánt anyagból, de szerintem egy 10-es alatt biztos nem állsz meg.

Occó megoldás? Ugyebár a műbőr vagy a bőr..... az tartósabb - és ehhez valami ipari cérna, ami nem fog foszlani 1 év után.
Műbőrös témát lehet venni. Tegnap bejártam vagy 3 helyet de mindenhol csak fekete volt.
Az ebayről lehet rendelni készen... nem is drága....750ft-ért itt van 2-3-4 hét múlva
Ennek a hátránya, az amit tegnap is láttam a boltokba. A gyári "vékony" kormányra való. Nekem viszont fent van a tavalyi védő és a mancsomnak az az átmérő jön be. Ehhez viszont kamionos lenne jó - de az meg már nagy.

Hát akkor marad a suffnituning:-)))
Maradt műbőröm az ülésvédő projectből. Így csak le kell mérni mi mennyi.....

A kormány kerülete a védővel 125cm.
A szélessége, amilyen széles anyag kell 12,5cm



Mivel egy kicsit nyúlik a műbőr így beméreteztem és levágtam az anyagot, úgy hogy 120cm hosszú lett. Majd a szélét a legnagyobb öltési hosszra állítva a gépet - végig varrtam.
ez időben kb. 10 perc volt.
Lementem a kocsihoz....... felhelyezed......
És egy választott ponttól elkezded öltögetni - mint az összes többit.
Youtube videó alapján ez ilyen


Nekem 1 órámba került......
A végeredmény pedig....



Nem lett rossz..... főleg hogy sose csináltam még ilyet. Mivel itt a tél, majd csinálok egy szebb formát:-)) Idő van rá...... bőr is van még:-)




Anyagi oldala: 0ft, hiszen volt itthon minden:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése