2018. február 27., kedd

Generátor töltés NYÁRON és TÉLEN

Aki követi ezt a kis autós blogot az olvashatta, hogy nyáron rendesen a frász kerülgetett, mikor a kocsiba, menet közben épp hogy 12V fölötti feszültségeket mértem

Ha nem itt megtalálod
1. fejezet: http://blueptcruiser.blogspot.hu/2017/07/a-volt-ok-nyomaban.html


2. fejezet: http://blueptcruiser.blogspot.hu/2017/07/a-voltok-nyomaban-2-avagy-mi-francot-is.html



Írtam ugye ezt:
"NASZÓVAL!
A múlt heti videók itt nyernek igazolást.
Ott is lehet látni hogy míg 35-38 fokban 13,2V a töltés (bárhol nézve) egy hövösebb napon 13,8-14,0
Tegnap hazafele rohadt meleg volt......13,0 volt a "töltés"...... Ha rámértem a bika-pontokon ott is csak 13,4.....
Betettem az új akkut azzal is ennyi volt."

És bizony valami bizonyosan van az érzékelésben, mert ma csak úgy hazafele az RMC-ből (mentem a motoros kabátomért, ami zippzar szervízen volt) bekapcsoltam a mérőt....
Az érdekes?
Ha megnézted a videókat akkor látható hogy a legtöbb esetben a belső, usb-s mérő sokkal kevesebbett mutat. Legalább 85%.-ban. Néha mutat csak azonosat.

De 14,2V fölött nem igazán volt eddig.... Ma pedig???
2018.02.27. TÉL.... -6 fok


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése