2018. március 13., kedd

Dixie Horn

A bakancslistámról újabb pont lett kipipálva:-))
Már tavaly szerettem volna egy ilyet, de sajnos az ebayes eladó nem is árult ilyet, és szerencsémre csak, hogy legalább a pénzt visszautalta.
DE most idehaza találtam végre......meg is vettem:-)))


Ma jött meg. Már tavaly agyaltam hogy hova lehetne szerelni az 5db kürtöt, hiszen a PT motortere nem épp tágas:-))
A csomag tartalma:


A zárhídhoz tettem fel egy darab alucsövet szétlapítva, és ahhoz fogattam fel a kürtöket.
A kompresszornak kellett egy darab vasat fúrnom, ami az alsó hidalóhoz lett csavarozva.

Sok helyet végignéztem, fórumokat....... és igen. Ahogy írták sokan jártak úgy hogy pont ennyivel kevesebb tömlőt adnak.... Gyors megoldásként elmentem és vettem benzincsövet.

Összeszerelve ennyi látszik.....
  



A villamos része?


Amit adtak hozzá relét az kb 2 dudálást bírt ki, majd néma csend. rendesen beszartam:-)) Néztem végig az összes kábelt, hiszed eddig jó volt, most meg néma csend??
Kiderül hogy jó....áram is folyik, de nem szól, de semmi.
Még jó hogy az indítógombos témánál lett egy tartalék relém, Kipróbáltam és azzal már jó.
Persze a biztosítékokat folyamatosan lőtte ki:-)) De nem is csodálom hogy a 7,5, vagy a 15-ös bizti nem lett jó:-))

Az ebayről rendeltem világítós kapcsolót, mert ami az INDÍTÁSOS kapcsoló az 3000ft.... ez meg 200ft volt:-))
A röhej.... persze hogy nem világít..... 2db-ot rendeltem de egyik se (és nem Én vagyok a hülye:-))

Sebaj..... akkor csak gomb.

A benzinszint jelző mellett, balra, lent.... oda lett beépítve.



És a végeredmény?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése