2018. június 21., csütörtök

A 2 DIN-es magnó igaz története:-) BEFEJEZÉS......

nézegettem, tetszik - de hát minek???
Ez volt eddig a gondolatom a 2 dines magnóról.

Pár hete viszont kaptam bartelbe egy középkonzolt, így már elkezdtem gondolodni rajta, hiszen a sajátomat nem akartam szétberhelni, vágni, mert azt ugye kell.
Aztán egy napon (május 5.-én) a szomszéd PT tulaj elkapott a parkolóba, hogy mi a véleményem a beépítésről, mert ~20-ért láttot 2 dines, érintős, gps-es verziót.
Héééé, 12-ért van sima.... akkor így már jobban érdekel.

Meg is rendeltem..... Ma (05.17.) már úton van felém. Tegnap indul Hollandiából.


A neten körbe is néztem hogy majd mi vár rám.... más hogy alakított. Ekkor jött persze az alaptény.... ha vágsz akkor ott kell egy kis alakítás, hiszen fúrás, vágás, faragás lesz, vagyis a konzolt le kell majd fényezni.... VAGY.... fóliázni.
Akkor viszont milyen lesz??? Csak az más szín?

Így rendeltem teckwrap fóliát - amire csak at mondják: JÓÓÓÓ
és a Carlosos kukából megmentett km óra panelt, és légzsákfedőt le is fóliáztam, illetve az ablakemelő kapcsolóját








Tegnap volt egy kis időm, így a "nehezét" ki is cseréltem. Szerintem mutatós lett.





Most várunk a magnóra......

És akkor hol tartunk ma???? (május 29.-e)
MÁJUS 18.-án Megérkezik 11 órakor a POSTA raktárában.......

19....20....21.....22.....23......24......25......26.....27..... SEMMI, nem történik semmi, 10 napon keresztül


28.-a délután 13:00----- 17track oldalon olvasható, hogy vámeljárás alá került.....majd 4-5 óra múlva meg is jött az SMS, hogy ugyan legyek már kedves ezt, azt letölteni, kitölteni, kinyomtatni, mellékelni, scannerelni, fényképezni és mindent küldjek vissza.....
A posta díja rögtön tájékoztató., 3000ft, és örüljek, mert ez már az áfával növelt érték.

Továbbá ugyebár mivel magánszemély vagyok, nem magánszemlytől van, így 22€-ig vám és áfamentes, 22-150€ közt áfaköteles, de vámmentes, vagyis az érték 27%-át még azért készítsem..... + a 3000-.ret.
És várjak, mert a vámeljárás akár 6-8 napot is igénybe vehet......


Anyagilag hol is tartunk??
~ 25.000ft-ért megvettem a magnót
- várom 3,5 hete, és még lesz 1-2 hét mire szerintem megkaphatom végre vagyis 1-1,5 hónap
- lesz egy 3000ft-os postai vámügyintézési díj
- lesz egy 27% vagyis 6750ft áfám


Összegezve: a magnó belekerült ~ 35.000ft-ba és 1-1,5 hónapba.....
Ha ezt így tudom (átgondolom)????
Hát...... nem tudom.

De várjuk ki a végét.......
Majd jövök mikor van további infóm


2018. 05.29. Ma se történt semmi....
2018. 05.30. Ma se történt semmi....
2018.05.31. Ma megérkezett a 2 dollárért rendelt 2 dines keret, amit baj be kell applikálni a konzolba

2018.06.01. ma se történt semmi....
2018.06.02. feladták azt a papírt, amit már 28-án elküldtem emailen.....
2018.06.03. ma se történt semmi....
2018.06.04. JÉÉÉÉ Elindult az elküldött papírok vizsgálata.... csak 1 hete küldtem el....
2018.06.05. ma se történt semmi....
2018.06.06. MA jött meg a levél a postán, de mivel 28.-án már elküldtem ezt "hagyja figyelmen kivül"
2018.06.07. ma se történt semmi....
2018.06.08. Kezdeményezték a hatósági eljárást..... MI A FASZ???? Erre 1 hét kellett???
2018.06.09. ma se történt semmi....
2018.06.10. ma se történt semmi....
2018.06.11. ma se történt semmi....

2018.06.12. Gondoltam rákérdezek már a megadott telefonon, hogy mégis mi van. (8,5 perc zene......minden ögyintéző foglalt)
Persze BLUE ZOLI vagyok, egy korrekt, tolleráns ember, szóval nem rögtön a MI A KURVA ANYÁTOK kifejezéssel indultam:-) (nem szokásom, max személyesen felrugni az irodát)
Hát ..... sablon szöveg.... most hirtelen annyi csomag jött....és hát ez nekik is furcsa volt......és hát a vámkezelés kész, a héten már meg is fogom kapni.....
Érdekesség? Jelenleg még mindig az szerepel, ami 8.-án..... De itt sem nagyon értem, hogy ha 8.-án kezdeményeznek egy gyors matek számítást, akkor mi a faszom tart ennyi ideig???
A dollárt váltsák át EURÓra..... 1 számítás
Abból vonjanak le 22 eurót.....2 számítás
azt szorozzák be 0,27-el ....3 számítás - és már ki is jön a fizetendő összeg.
Papír vissza, jöhet a csomag.
DE BAsszus...... 18.-án az országba volt..... 12.-e van!!!!! Pénteken lesz 1 hónapja, hogy MAGYARORSZÁGON VAN A CSOMAG!!!! 1 hónap nem elég???
Persze szintén sablon szöveg hogy max 5-8 napon belül szokták ezt intézni, de most tényleg hirtelen lett sok a csomag. (gondolom nyár van..... jönnek a GPS, DRÓN, Fényképezőgép, KAMERA....stb holmik.)
Én most is azt mondom.... és kérdeztem is. MI VAN ha a vállalkozásomhoz jön a rendelés??
Mit mondjak az ügyfélnek??? Bocs öreg..... lehet 1 hét múlva kész, de az is lehet hogy 2 hónap múlva?? Hogy menjen így az üzlet? Kitől kérjek kártérítést? Hiszen ezzel - mint vállalkozót - a MAGYAR POSTA megkárosít.


2018.06.13. ma se történt semmi....
2018.06.14. ma se történt semmi....

2018.06.15. VÉGRE!!!! 12 ra után már az szerepel a nyomkövetésbe, hogy a csomag elindult Battára:-)))) Van Isten.-))) Vagy csak épp valaki megtalálta az asztal alatt???

Ennek örömére csináltam egy videót is Johnnyval:-)




2018.06.18-19..... FINISH:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése