2018. július 18., szerda

OBD2 csati? De melyiket?????

Vettem az ebayen anno egy ELM327-es csatit.....
Nekem nem müködött......
A PT CRUISER MAGYARORSZÁG csoportban pár hete feldobtam a témát.......és:





Mivel 1 hete "tesztelem" egy kis magánvélemény.

Feltettem elsőre az ingyenes TORQUE progit. Kicsit játszani kell vele, hogy az ember tudja mit is akar nézni.


Mivel bevált, így befizettem a marketbe a full verziót (1070ft?), így majd kiderül az milyen (azt egy új telóra telepítettem, de még nem kaptam meg a céges kártyát, és még a tok is úton van.

A másik progi a DashComand volt, ami bár grafikailag nekem jobban tetszik, de ott sok dolgot nem igazán találtam meg, vagy eleve nincs is benne, vagy nem müködik.
Párosítva (BT) nagyon gyors a csatlakozás.
Ha kap GPS engedélyt is, akkor még egy rakás dologra képes. (csak ott ugye már a telefon nem bírja, szóval ezért is gondolkozok egy androidos magnón majd karácsony tájékán:-))
Tehát akinek csócsálja a kis agyát, hogy milyen lehet, vagy csak simán kellene egy kis plusz infó, annak tudom ténylegesen ajánlani ezt a "kütyüs izét"
Előnye!
A kis gombbal ki lehet kapcsolni, vagyis nem kell lehúzni, visszadugni. Levett gyújtásnál is villog, vagyis áram alatt van, azt meg Én nem igazán szeretem, hiszen semmi plusz fogyasztó nem jó.....
Hátránya... kicsit kilóg....szóval a bal lábbal óvatosan. Én még nem akadtam bele egyszer se, de ugye itt a "MÉG" szón van a lényeg.
A régi ELM327 - kis, átlátszó kék kütyü nem müködik, de nem is lóg ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése