https://totalcar.hu/tesztek/2017/11/28/chrysler_pt_cruiser_hasznalt_teszt/
Én ezt szeretem. Nincs nyálcsurgatás, csak simán a tények egy olyan kocsiról, ami az adott családba "csak" használati tárgy, vagyis nincs csecse, babuskatás.....
Mondjuk azt a saját írásomban is jeletem, hogy mikor Én beléptem a PT életbe azért a letöbb bajt a CRD-ről olvastam. Igaz..... épp azon a télen repkedtek a -30-ak....
2018. szeptember 26., szerda
2018. szeptember 10., hétfő
2018. szeptember 5., szerda
2018. szeptember 4., kedd
Varga Csaba - ablakemelő modul beszerelés
Mivel engedélyt kaptam, így felteszem ide, hátha valakinek jól jönne
A következő hiba - KIPUFFOGÓ...... bár ki tudja ez hány éves volt:-)))
Szóval lett egy jó kis sportos hangja a kocsinak:-))
A hiba meglett.....
Ez volt.....
Akkor csere....
ez lett:-)
A hiba meglett.....
Ez volt.....
Akkor csere....
ez lett:-)
Videóval meg?? Jó hangja volt tényleg:-)
2018. augusztus 17., péntek
2018. augusztus 1., szerda
SZERVÍZ Időpontok
Pollenszűrő: 2015.01 - 170.000km
2018.01 - 194.841km
Gyertyacsere: 2015.01 - 170.000km
2018.05.16 - 197389km (Autohard) (kábel is)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Légszűrő: 2016.01.01 - ~175.000km
2017.01.26 - 187039km
2017.08.14 - 193047km
2018.08.01 - 198989km
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Fagyálló: 2016.01 - ~175.000km
2018.05.16 - 197389km (Autohard)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Olajcsere: 2016.03.01 - 177825km
2017.01.26 - 187039km (Mannol defender 10w40)
2017.08.14 - 193047km (Mannol extrem 5w40)
2018.08.01 - 198989km (Mannol extrem 5w40)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Váltóolaj: ?? Elmondás alapján az is most volt....170.000 (?)
2018.05.16 - 197389km (Autohard)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Szervoolaj: 2018.05.16 - 197389km (Autohard)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Akkucsere: 2017-07-22 (exide 60)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Vezérlés: 2018.05.16 - 197389km (Autohard)
Kuplung csere: 2018.05.16 - 197389km (Autohard)
2018.01 - 194.841km
Gyertyacsere: 2015.01 - 170.000km
2018.05.16 - 197389km (Autohard) (kábel is)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Légszűrő: 2016.01.01 - ~175.000km
2017.01.26 - 187039km
2017.08.14 - 193047km
2018.08.01 - 198989km
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Fagyálló: 2016.01 - ~175.000km
2018.05.16 - 197389km (Autohard)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Olajcsere: 2016.03.01 - 177825km
2017.01.26 - 187039km (Mannol defender 10w40)
2017.08.14 - 193047km (Mannol extrem 5w40)
2018.08.01 - 198989km (Mannol extrem 5w40)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Váltóolaj: ?? Elmondás alapján az is most volt....170.000 (?)
2018.05.16 - 197389km (Autohard)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Szervoolaj: 2018.05.16 - 197389km (Autohard)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Akkucsere: 2017-07-22 (exide 60)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Vezérlés: 2018.05.16 - 197389km (Autohard)
Kuplung csere: 2018.05.16 - 197389km (Autohard)
198989km-es szervíz
Mint ahogy a BLACK SHEEP GARAGE videóban is elmondtam..... simán, egy emelővel....
Nem kell semmi akna.
2018. július 24., kedd
Egy újabb occó megoldás az élmények rögzítésére:-)
Beteszem ide is, hogy ha valaki elakadna, akkor itt megtalálja, mit is kell nyomkodni:-)Szóval az ebay-en vettem 2118ft-ért:-)
|
Használati utasítás SQ11TöltésFigyelem! Az első használat előtt töltsük fel teljesen a kamera beépített akkumulátorát! A mini videó kamerának beépített lítium-ion akkumulátora van. A feltöltés az alábbi módokon végezhető: 1. Csatlakoztassuk a mini videó kamerát a számítógépe USB portjához, előtte állítsuk le a felvételt. 2. Csatlakoztassuk a mini videó kamerát a 220V hálózati töltőhöz vagy egy mobil 5V töltőhöz. Ez esetben a mini videó kamerát folyamatosan használhatja a töltés alatt is. A töltés alatt a piros LEDek folyamatosan villognak. Ha a mini kamera akkumulátora teljesen fel van töltve, akkor a kék LED kezd folyamatosan világítani és a piros villogó LED kikapcsol. ( kb. 30 perc) • Ha a beépített akkumulátor lemerült, vagy nincs elég hely a memóriakártyán a folytatáshoz a mini kamkorder kék és piros LEDjei 5 másodpercig felváltva villognak, ezután a mini kamkorder lementi a rögzített videót és automatikusan kikapcsol. • Ha nincs memória kártya benne, a mini kamkorder kék és piros LEDjei 5 másodpercig felváltva villognak, ezután a mini kamkorder automatikusan kikapcsol. • Ha a kamkorder standby módban van és nincs feladata, a kamkorder 1 perc után automatikusan kikapcsol, hogy a beépített akkumulátor töltöttségét megóvja. Videó rögzítés • 1280X720P felbontású videó rögzítése - Bekapcsolás: Nyomjuk meg a «Ki / Be» kapcsoló gombot, - a kék LED kezd folyamatosan világítani - standby mód. - Nyomjuk meg a «Ki / Be» kapcsoló gombot még egyszer és a videó rögzítődni fog - a kék LED 3-szor felvillan - A video automatikusan mentődik 5 perces részletekben. - A felvétel megállításához nyomjuk meg a «Ki / Be» kapcsoló gombot. • 1920X1080P felbontású videó rögzítése - Nyomjuk le a «Ki / Be» kapcsoló gombot hogy bekapcsoljuk a mini kamerát - a kék LED kezd folyamatosan világítani. - Nyomjuk meg a «Mode» gombot egyszer, hogy átálljunk a 1080p felbontású rögzítés módba - a piros és kék LEDek felváltva villognak, standby módba kerül - A rögzítéshez nyomjuk meg a «Ki / Be» kapcsoló gombot egyszer - a kék LED elalszik, és a piros LED 3-szor felvillan és kialszik - 1080p felbontású videó rögzítődik. - A videó automatikusan mentődik 5 perces részletekben. - A felvétel megállításához nyomjuk meg a «Ki / Be» kapcsoló gombot. • Mozgásérzékelős videó felvétel Ha 720p vagy 1080p videó felvevő módban vagyunk, tartsuk lenyomva a «Mode» gombot 3 másodpercig – a gép mozgásérzékelős állapotba kapcsol. Ha mozgást érzékel, automatikusan elindul a felvétel, a piros és a kék LEDek együtt villognak. Ebben az állapotban, a felvétel 5 perces részletekben mentődik. • Fotó - Nyomjuk le a «Ki / Be» kapcsoló gombot a kamerán - a kék LED kezd világítani. - Nyomjuk meg a «Mode» gombot kétszer hogy fotó módba kapcsoljunk - a pirosLED kezd világítani. - A kép készítéséhez nyomjuk le a «Ki / Be» kapcsoló gombot még egyszer - a piros LED egyet pislog, a kép lementődik. A kép felbontása 4032x3024 pixel lesz. • Infra megvilágítás ki/be Nyomjuk le a «Ki / Be» kapcsoló gombot a bekapcsoláshoz. Tartsuk lenyomva a «Ki / Be» kapcsoló gombot 2 másodpercig - a piros LED kétszer pislog – az infra megvilágítás be van kapcsolva. Az infra megvilágítás kikapcsolásához, tartsuk lenyomva a «Ki / Be» kapcsoló gombot 2 másodpercig, a piros LED háromszor villog - az infra megvilágítás ki van kapcsolva. • Kikapcsolás A kamkorder kikapcsolásához tartsuk lenyomva a «Ki / Be» kapcsoló gombot 6 másodpercig. Ha a mini kamkorder a standby állapotban van, és nincs feladata, automatikusan kikapcsol 1 perc után. • Visszanézés Csatlakoztassuk a kamkordert kikapacsolt állapotban a számítógéphez – néhány másodperc múlva a számítógép automatikusan mint külső meghajtót fogja érzékelni. A kék LED jelzi az adatok átvitelét, és a piros LED jelzi a beépített akkumulátor töltését. • Dátumbeállítás Csatlakoztassuk a mini videó kamerát a számítógéphez. A dátum/idő beállításához a «TIMERSET.txt» nevű fájlt kell szerkeszteni a memóriakártya gyökérkönyvtárában, az alábbi tartalommal: «YYYYMMDDHHMMSS» «Y» (vagy «N», ha nem akarjuk, hogy a dátum megjelenjen a fotón vagy videón) Például, «20170625140003 Y» A szerkesztett fájl lementése után, csatlakoztassuk szét a videó kamerát a számítógéptől és kapcsoljuk be. Paraméterek ● Videó felbontás: 1920x1080, 1280x720 ● Felvétel képkockasebessége: 15, 30 kép másodpercenként ● Video fájlok: AVI ● Fotó felbontás: 4032x3024 ● Fotó fájlok: JPEG ● Látószög: 140 ° ● Infra világítás: 6 IR LED (hatótáv 5 méter, nem látszik!) ● Mozgás szenzor: hatótávolság 5 méter ● Töltés közben is képes felvenni ● Működési idő: • 100 perc (1 óra 40 perc) folyamatos rögzítés esetén • 5 óra mozgásérzékelős módban • 24 óra ha külső áramellátáson van ● Támogatott memória kártyák: Micro SD egészen 64GB-ig ● Ciklusos felvétel: van ● Hőmérsékleti határok: -10 ° С + 60 ° С ● Légnedvességi határok: 15-85% ● Méretek: 23x23x23 mm, 15 gramm 8GB kártyára 43 percet rögzitett..... vagyis 8db 5 perces videó meg egy kicsi, összesen 6,6GB méretben............. Most hogy az akku merült le, vagy nem tudott többet ráírni?? Kérdőjel. Bár lehet az útóbbi, mert feltöltés után csak villogot. 2 óra múlva.... NEM:-))) Sajnos az a 100 perc az kamu....... másodikra is csupán 42 perc került felvételként, és lemerült...... a méret ugyan ekkora volt. Ellenben feltöltöttem és most újra elindult....vagyis remélem folytatja a sorszámozást.. Relatíve akkor is jó vétel hiszen 40 perc..... Ennyi idő alatt felmenni a Glocknerre, vagy épp merülni egy nagyot. |
2018. július 18., szerda
OBD2 csati? De melyiket?????
Vettem az ebayen anno egy ELM327-es csatit.....
Nekem nem müködött......
A PT CRUISER MAGYARORSZÁG csoportban pár hete feldobtam a témát.......és:
Mivel bevált, így befizettem a marketbe a full verziót (1070ft?), így majd kiderül az milyen (azt egy új telóra telepítettem, de még nem kaptam meg a céges kártyát, és még a tok is úton van.
Nekem nem müködött......
A PT CRUISER MAGYARORSZÁG csoportban pár hete feldobtam a témát.......és:
Mivel 1 hete "tesztelem" egy kis magánvélemény.
Szóval 2.0-ás PT-be EZ MÜKÖDIK!!!
https://www.ebay.com/…/Vgate-iCar-iV350-ELM32…/191962296009…
https://www.ebay.com/…/Vgate-iCar-iV350-ELM32…/191962296009…
Feltettem elsőre az ingyenes TORQUE progit. Kicsit játszani kell vele, hogy az ember tudja mit is akar nézni.
Mivel bevált, így befizettem a marketbe a full verziót (1070ft?), így majd kiderül az milyen (azt egy új telóra telepítettem, de még nem kaptam meg a céges kártyát, és még a tok is úton van.
A másik progi a DashComand volt, ami bár grafikailag nekem jobban tetszik, de ott sok dolgot nem igazán találtam meg, vagy eleve nincs is benne, vagy nem müködik.
Párosítva (BT) nagyon gyors a csatlakozás.
Ha kap GPS engedélyt is, akkor még egy rakás dologra képes. (csak ott ugye már a telefon nem bírja, szóval ezért is gondolkozok egy androidos magnón majd karácsony tájékán:-))
Ha kap GPS engedélyt is, akkor még egy rakás dologra képes. (csak ott ugye már a telefon nem bírja, szóval ezért is gondolkozok egy androidos magnón majd karácsony tájékán:-))
Tehát akinek csócsálja a kis agyát, hogy milyen lehet, vagy csak simán kellene egy kis plusz infó, annak tudom ténylegesen ajánlani ezt a "kütyüs izét"
:-)

Előnye!
A kis gombbal ki lehet kapcsolni, vagyis nem kell lehúzni, visszadugni. Levett gyújtásnál is villog, vagyis áram alatt van, azt meg Én nem igazán szeretem, hiszen semmi plusz fogyasztó nem jó.....
A kis gombbal ki lehet kapcsolni, vagyis nem kell lehúzni, visszadugni. Levett gyújtásnál is villog, vagyis áram alatt van, azt meg Én nem igazán szeretem, hiszen semmi plusz fogyasztó nem jó.....
Hátránya... kicsit kilóg....szóval a bal lábbal óvatosan. Én még nem akadtam bele egyszer se, de ugye itt a "MÉG" szón van a lényeg.
A régi ELM327 - kis, átlátszó kék kütyü nem müködik, de nem is lóg ki.
A régi ELM327 - kis, átlátszó kék kütyü nem müködik, de nem is lóg ki.
A végleges magnókeret
Pár hete ugye megcsináltam a 2 dines magnókeretet..... DE!
Angol kocsiból volt, így sajnos nem jó, hiszen a tekerő kapcsoló piktogramok fordítva vannak, és annak más a tekerője is......
Szóval jöhet a B verzió:-)Angol kocsiból volt, így sajnos nem jó, hiszen a tekerő kapcsoló piktogramok fordítva vannak, és annak más a tekerője is......
3000ft-ért vettem egy repedt konzolt..... ezt egy kis ragasztóval és egy darab lemezzel megjavítottam:-)
Mivel ugye nem az elsőt csináltam, gyorsan mentek a mérések, jelőlések......vágások....
Fúrás, vágás, csiszolás felül
és alul...
Mehet az üvegszálas gitt, és a tartófül ragasztás
kivülről a gitt és a csiszolás
festés, lakkozás
összeépítés
rádió becsavarása
ÉS..... a kocsiba....
A különbség? Nem sok:-)
No akkor kész - a hátsó ajtó project befejeződött
De azért ugye az írás megmarad, a videó meg szerkeszthető:-)))
Szóval mint azt az előző bejegyzésekben lehet látni készült az az ajtó.......
ÉS végre kész lett:-))))

De hogy egyben legyen a munkafolyamat, itt legyen akkor időrendben:
Szóval ugyebár ki kellett szednem a ragasztót, gumit és a bent maradt üvegszilánkokat
Ezt követően a saját gyári ajtómat lefóliáztam, hogy az üvegszál+ epoxi mintát le tudjam venni
2 réteg üvegszál és 2 doboz epoxi kell hozzá
Minta levéve, körbevágva, az ajtóba beragasztva
Ablakok kivágva
Gittelés
Csiszolás
csiszolás
Szórógitt és csiszolás
Közben kaptam egy törött kilincset is.... javítása: egy csavart ragasz bele 2 komponensű ragasztóval
A "szárnyat" is csiszold meg és ragaszd vissza
és króm fóliával fóliázd le
A csiszolás, gittelés megvizsgálható ha lefested.... a festék kidobja a hibákat
Kukázz.... 2 zárból összeszedtem 1-et....
Kunyerálj szemetet:-)) Belső müanyagok, mint a szemétdombról vannak:-))
Belülről a tetőkárpithoz használt polár anyag.....és egy kis ragasztó
Mikor megvan minden belső müanyag
Megjött a fólia is
Kapd el a rokonodat (anyámat) és fóliázd le a ajtót:-)
Nem üveg... plexi...és gumi élvédő
no meg ragasztó és tömítőanyag (fekete)
És kész?
Még nem:-) Jöhet a kilincs:-) Ha már kalózos a téma, akkor koponyás legyen a kilincs:-)
Mire nem jó az ebay:-))
és némi ragasztó:-))
No ez is kész:-))) És minden müködik:-))
És eljött a nagy nap..... mehet fel:-))))
És ennyi:-))))
Guberálás, kukázás, lejmolás: 0ft (+ némi benzin)
Üvegszál: még mindig van itthon vagy 7m, szóval az ingyen volt
2 doboz epoxi, ecset, henger: 7000ft
gitt, szórógitt, csiszolópapír: 6000ft
Plexi : 3000ft
gumi élvődő: 3000ft
ragasztó, tömítőanyag: 4000ft
Fólia: 26.000ft
...................................................................
49.000ft sacc-kb
+
~20 munkaóra
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)