2017. szeptember 10., vasárnap

PT Cruiser tetőkárpit

Még valamikor február/március környékén kaptam ingyen (pár doboz üdítőt vittem) egy tetőablakos kárpitot.
Szeretek begyűjteni "szemetet", mert sosem tudni mikor lesz időm kicsit agyalni, és játszani.

Ugyebár a sérült mocitetőt (az is 2 üveg mirindámba került)  is elég jól megcsináltam olcsóbban, mint egy fényezés ára lett volna.



No most elő jött az unatkozás.......
Elsőre is ugye a lyukat kell megoldani, hiszen bármit anyagot is használok az egy 70x43-as lyuk, aminél tuti lógna bármilyen anyag.
Hát nézzünk körbe mit lehet itthon találni?!

És megvan a tuti terv:-)))
Van egy 60x50-es plexilapom (Szomszéd adott vagy 5-6db-ot)  - ingyen volt:-)
Kell némi fólia - apám adta - ingyen volt:-)
Kell egy laptop, cerka, sniccer, olló, némi idő..... - ingyen volt:-)
És alkossunk

Szokás szerint a laptop képernyőjéről átrajzoltam a papírra.....onnan átkarcoltam a fóliára......azt felragasztottam a plexire, és végül egy forró késsel méretre vágtam a plexit.
Beletelt kb. 2 óra munkába.....3-ba.......
És a végeredmény:






Ezután irány a net.....
www.led-plaza.hu
Kell ugye 2x60+2x43 = ~ 210cm beltéri RGB szalag.
Lehetne sima egy színű is, de az unalmassá válhat.
Továbbá mivel RGB, így kell egy vezérlő is..... illetve egy csatlakozó amivel majd áramot kap.
Postával együtt 5100ft volt.

A posta 2 nap alatt meg is hozta..... kibont, és simán ragasztószalaggal a plexi élére fel kell ragasztani a szalagot körbe. Összekötöd a vezérlővel, adsz neki 12V-ot (még jó hogy vannak régi, tartalék akkuk itthon) és irány egy sötét szoba (fürdő:-))
És az eredmény...... sajnos a telefon kamerája nem adja vissza élőben......




Szóval most majd az következik, hogy el kell mennem a méteranyag árúshoz, venni valami anyagot, ragasztót és lehet csinálni a tetőkárpit behúzást, majd pedig ki lehet cserélni a gyárival:-)))

folytatása következik......de sajna nem holnap, mert indul a 4 napos meló



No eltelt 5 nap:-)) Akkor nézzük miből élünk..... Ezt videóban:

https://photos.app.goo.gl/h9ocSkONIhmMPXK52



Következő nap pedig össze is raktam az egészet.....



Már csak egy kis nyugodt idő kell meg ugye pár csavarhuzó.......(csillag, torx) és jöhet a csere

finishhhhhhh
2017-09-08




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése