2017. december 21., csütörtök

Hátsó ablaktörlő kar...... Én is beálltam a sorba:-)

Sokan-SOKAN cserélik a PT-n a gyári kart, mert valakinek az a gondja, hogy nem tudja kihajtani, Nekem meg az, hogy szerintem a rugó már megunta az életet, és nem "feszíti" rá magát az üvegre, így ahol épp érintkezik, ott töröl.... Ha a 40cm-ert veszük 100%-nak, akkor jelenleg olyan 24%-ot töröl, azt is csíkokban, itt-ott.

Szóval beálltam a C Corsa karosok táborába.

Cromaxtól rendeltem egyet, futárral együtt volt ~ 5000ft


Megjött, régit levettem, újat akarom feltenni..... hát nem megy, mert a karon kicsi a furat:-))
Így mivel épp fent volt a lakásban a fúrókészlet, felhoztam mindent.
Az érdekesség.....(gondolom a hülye inch/coll méretek miatt), a 8-as fúró lötyögött a gyáriba, a 8,5-ös meg nagy volt.
Így az új kart megfúrtam 8,5-össel, hiszen az alsó része kúpos, úgy is ráhúzza magát, az anya meg úgy is leszorítja.


 A 2 kar
 A gyáriba a 8as simán belemegy, de lötyög
 A corsába ugyan ez már bele se megy (7-es volt ha jól emlékszem)
Szóval 8,5-ös fúróra fel...... és züüüüüümmmmmm:-)

Irány a kocsi.
2. gond.... a furat alatti műanyag túl nagy, így nincs menet....
Mivel nincs nálam se fűrész, se flex, fogtam egy fogót és letörtem körbe a müanyagot.
Már jó is
Mehet fel az anya..... jóóóól meghúz, kupak visszatesz, ablaktörlő lapát bepattint.....
3. gond. Mivel ez valami utángyárott holmi amolyan "sorjás".... vagyis jó pár helyen van egy kis plusz anyag. Ezt sniccerrel ki kell faragni és így már tökéletes:-))

És szépen töröl!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése