2017. december 23., szombat

Lámpa polírozás - mert a LAKK már csak ilyen

Ugyebár megvettem a PT-t tavaly.
Az első lámpáival nem volt gond, azt leszámítva, hogy ugye a polir után 2 mód van arra, hogy megakadályozd hogy idő előtt újra mattuljon.
A., lakkozás
B., fóliázás

No az enyémen lakk volt..... volt, mert ennyi maradt rajta már tavaly..... és az érdekes hogy 1 év alatt semmi nem változott.

Mivel mostanság ismét jó pár lámpát kellett fóliáznom, így elgondolkoztam, hogy akkor már a sajátomat is meg kellene csinálni. De így nem teszem rá a szép fóliát , szóval a lakkot száműzni kell.

Kint viszont röpködnek a minuszok, nem sok kedvem van fagyoskodni, görnyedni és csiszolgatni. Így elmentem a helyi "MIKUSZ AUTÓKOZMETIKÁBA", ahol a srác 7000ft-ért megcsinálta a 2 lámpát.
Sok ajánlatot kaptam Érdről, Budapestről, de árban szinte ugyan itt lettem volna ha beleszámítom az autókázást is.

Szóval a megbeszélt időbe megjelentem a műhelynél és ~ 40 perc múlva kész is volt a Pöti danone

1., Maszkolás


 2., 500 - 1000 - 1500as csiszolás (tipp, a középső az tuti 1000res volt, mert azt láttam)

3., felcsiszolva.... szép matt az egész

4., És akkor a polir..... 2 féle anyaggal, géppel....

5., És a végeredmény:-))



Ilyen volt.... ilyen lett....





Most várom azt az időt amikor hajlandóságot mutatok egy kis fagyoskodásra, és akkor jöhet a fólia.
2 féle van most a polcon, és még mindig agyalok melyiket tegyem fel.

FLIPFLOP (Kaméleon) vagy a FÜST?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése