2019. június 6., csütörtök

Egy kis technikai fejlődés - új tükör

Volt ugye egy menetrögzítős tükröm. (Videó ITT)

Ez egy kis sima, első-hátsó kamera, azt jónapot. Manapság már 8000ft-ért (ugyan annyiért) megvehető - de már akár idehaza is.

Én viszont már rég agyaltam rajta, hogy kellene valami újítás, és Nagy Pali után - Én is beruháztam egy 3G-s, adroidos tükörre.

A stroy:
Hétfőn megrendeltem Spanyolországból, és a következő hétfőn már nálam is volt. A GLS hozta ki.
Kicsomagolás, bekapcsolás, minden szép és jó.
Kimegyek, beszerelem....bekapcsolom, wifi keresés.....
Waze és egyébb app-ok feltelepítése.
Kamera funkió....és akkor láttom hogy ott valami nem kerek.
Erről itt egy videó

2 napig játszadoztam vele, mire kiderítettem, hogy a kamera hibája akkor kapcsol be MINDIG, ahogy WIFI-t keresek, találok és csatlakozom.

Akkor jöhet a probálgatás.
Ezt persze nehezítette, hogy 2500mA-es a töltője és idehaza a lakásba még a legnagyobb USB se tud ennyit, így házilag nem tesztelhető sokág, mert nincs akkora töltése - ami alapján kb 10 perc és lemerül.

Elsőre is gyári visszaállítás.....Kamera jó....
Telefon hotspot bekapcs..... kamera jó....
wifi keresés (telefont megtalál)....kapcsolódás..... kamera elszáll....

Gyári beállítás.... Kamera jó
Háti wifi (UPC) keresés.... kamera jó.....
Bekapcs..... kamera elszáll....

Mivel 3G-s így akkor a telefonból a kártya kivesz.....
Behelyez.... OK de hogy??? Mert minden irányba, formába belemegy.....
Az 4 bekapcsolásig tartott, mert persze hogy az utolsó verzió a jó. Vagyis így kell betenni a kártyát.


OK kész.... és a beállítások után (UPC freedom M csomag volt) azt külön még APN-ként be ell állítani. MÜKÖDIK... kamera jó.....és a poén? Mikor ez minden kész volt, kipróbáltam a wifit... már azzal se ment szét a kamera képe.

GOND..... ez ugye egy elő, előfizetéses kártya. Nem kellene bent hagyni.
OK, akkor net.....
Online rendelésbe egy DOMINO FIX kártya (1gb net, 80 perc beszélgetés) 990ft
A POÉNNNNN???????
GLS kiszálítással is 990ft!!! Vagyis ha azt nézem hogy egy boritákot is már valami 1200-ért vissz el a futár, akkor a Telekom -210ft-ért adta nekem a kártyát:-)))

Kártya megjött, kártya belehelyezve a tükörbe...
Nem kell semmit állítani, rögtön jött a net, és kapcsolódott is.

Hogy miért kell net?
Nos ugye a tükörbe van 2 féle GPS navigáció alapban is. (Google map és a Sygic)
De ugye a waze idehaza online.... vagyis traffi, torlódás, baleset jelzés online alapon megy.
Plusz ugye andoidos, vagyis bármit fel tudsz tenni a tükörre.......pl. youtube.


A beszerelése ugye pofon egyszerű.
Sajnos az előző kamera kábele nem jó hozzá (sem a töltő, sem a hátsó kamera nem jó hozzá)
Így csak el kell vezetni a 3 kábelt a tetőkárpitnál, vagy a padlónál ....
1., töltés
2., hátsó kamera
3., gps antenna

És kész is vagyunk.


Majd hamarosan csinálok egy összefoglaló videót a müködéséről




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése