2019. szeptember 30., hétfő

NEM TŰNTEM EL!!!

Sziasztok drága olvasók, kiváncsiskodók:-))
Nem tűntem el, csak ugye a PT-vel nincs semmi gondom:-)

Nyáron vettem ugye a meghalt robogóm helyet egy másikat....ezt a
BLUEF15.BLOGSPOT.COM
oldalon nézheted..... azzal játszottam pár hétig, hónapig, mire rendesen lábra állt és úgy ment, ahogy szeretném.

Most pedig drága anyósom letette a lantot, mert már nem érzi biztonságosnak a vezetést
(Na látjátok!! vannak még ép eszű nyugdíjasok, akik fel tudják mérni saját magukban, hogy már nem kellene erőltetni)
De eddig se sokat ment...... így a kis suzuki swift (1.3, GLX) ott ácsorgott magányosan a hátsó fészer/garázs helyiségben.
Eladná, de helyben brutálisan sok az ORK - és félő hogy a kocsi mustra közben a portán is körbenéznének.
Szóval nála helyben képtelenség lett volna árulni - főleg úgy hogy ugye anyós.....nő.....és tiszta sor, hogy nem tudja mikor-mi volt cserélve, javítva, mi a lehetséges hiba.
Így elhoztam a kocsit, és megcsinálom amit tudok.....
Erről pedig a régi swiftes blogba lehet olvasni
AKMTJARGANY.BLOGSPOT.COM
De nyitottam egyet a GLX-nek is
BSGJARGANY.BLOGSPOT.COM



Persze a Black Sheep youtube csatorna dübbörög, hiszen mindenről megy fel a videó - de alap hogy egy garázs nem csak egy dologgal foglalkozik.
És ha bármi beszélgetni valód akadna akkor a Black Sheep Garage-t a facebookon is megtalálod a szokásos helyen:-))



Szóval itt vagyok:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése