2017. január 12., csütörtök

Egy kis interior:-))

Mint ismert nem igazán szeretem azt, amikor bemegyek a boltba és megveszem.
Sok esetben olcsóbban ki lehet hozni mindent, de ha még árába is, vagy NETÁN többe is kerül akkor is megmarad 2 dolog:
1., TE CSINÁLTAD
2., Méreteiben más.....
3., ilyen nincs még egy:-)


Így alapban is jött a kérés, hogy a gyereknek kellene övpárna hátulra, mikor épp beájul.

Körbenéztem..... találtam is frankó, szép CHRYSLER-es párnát.
Az egyik 10€ + 17€posta
A másik meg 10-11€ de valami nem kerek....:

Ez csudaszép, hímzet.....
Ellenben az mégiscsak alapban is 3000-3300ft......


Mivel Mester barátommal csináltattam pólókat, így a minta már megvolt. Megkértem hogy nyomjon nekem pár anyagra mintát. Ez meg is jött a pólókkal.....
Sajnos a varrógép épp beadta az unalmast, így valami olyan formációt kellett kitalálni, amit kézzel is megtudok varrni.....
A méret miatt nem jöhetett szóba egy másmilyen "gyári" párna....hiszen azok általában 25cm-esek, ennek a mintája meg 31.....vagyis minimum egy 32cm-es párna kell.

Megoldás?
Végy egy darab szivacsot..... Esetemben 16x32cm
méretezd be hogy a felírat épp hogy a szivacs tetején legyen....
Ragaszd rá a szivacsra az anyagot - így nem tud elmászni
Az alját visszahajtod...... összeöltöd......
Majd bontható zippzarrt varrsz a szélekre.....
ÉS kész......





Anyagköltség?
Egy minta nem tudom mennyi volt, mert részben ajándék is jött vele.... De vegyük 500ft-nak
A szivacs 150ft
ragasztó (palmatex) 100ft
A zippzar 270ft
cérna: 20ft?
Meg darabonként egy 25-30 perc varrogatás.
Szumma: 1040ft/db..... vagyis 2db is csak 2080ft-ra jön így ki....

Tehát máris spóroltam ~ legalább 1000ft-ot, ami jelenleg ~3L benzin:-))))

És azért itt látszik, hogy nem gyári méret:-))) (aminek amúgy nem sok értelmét látom...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése