2017. január 29., vasárnap

Váltó "rudazat" szilentcsere

Mivel felmerült a PT Cruiseres facen a téma, Én is körbenéztem hogy mi az a kis biszbasz amit a srácok szerelgetnek.
Nekem egy tuti érzésem van, hogy a rükvercet nem mindig veszi be, de az az Én hibám is lehet (akár), mivel a váltókart nem cibálom, hiszen ahogy mondják az öregek - az nem "f@sz, hogy cibáld".

Mikor viszont megnéztem ezt a videót......hát láttam, hogy itt bizony Én is érintett vagyok.

A kütyü cikkszáma: 620-1410
Egy link szerint ez "Manual Trans Shift Cable Bushing Dorman 14044"
És postával együtt 9000ft-be kerül...

No elsőre itt az Én videóm......



Itt a szerelős videó...... hogy kell kicserélni.....
Érdemes összehasonlítani a 1:00 - 1:25 közti iőpontot..... pedig itt ugye üresbe van
És a csere után a 4:45 - 5:10 közti időt..... semmi mozgás....
Az Én videómon még sebességbe is mozgás van - és nem ekkora:-)))


No ha nem akarsz 9000-ret fizetni, akkor ajánlom szintén a PT Cruiser MAGYRORSZÁG csoportot a facebookon - ahol egy király csoport tud ebben neked segíteni. A kis szilentek általában a vezetőség birtokában elérhetőek, szóval garantáltan nem 9000ft-ba fog kerülni - és akár még segítséget is kaphatsz a cseréhez.




És kész:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése