2017. január 31., kedd

PLEXI PT:-)

Sok videóban láttam már "szobadíszt"....vagy ki minek használja....
Hát mivel most úgy se tudok semmit nagyon csinálni kint a -6 fokba (Rá  nem venne senki) - így hogy ne unatkozzunk - ALKOSSUNK.-)))

Előkaptam a dermelt, gömb csiszifejet, régi plexidarabkákat, nyomtattam egy képet és csiszolgassunk:-)))
Értelemszerűen tedd a plexi alá a képet......
 csiszold.....csiszold:-))))
 Első körben egy jó erős, olvadt csíkozást kapsz
 Menj át rajta oda-vissza még egyszer, így letisztul
 Az alját kend be átlátszó körömlakkal...... Ezt itt már olvashatad (ha Te is swiftes voltál):-)) hogy MIÉRT?? Hát a bal oldali még nincs kenve, a jobb már igen.....vagyis a led fénye erősebb lesz:

Ez után mehet alá a ledszalag....... meleg pisztollyal tudod fogatni......
Ha rendelsz 5V-os ledszalagot, akkor akár USB-ről is tolhatod......pl. a TV usbjéről
Olyat itt találsz: http://led-plaza.hu/termekkategoria/led-tv-moge-usb-portra/

Én most csak egy kis fekete fóliát tettem gyorsan rá..... majd csinálok neki szép kis talpazatot.....

És rákötve egy kis feszkóra.....tessék......
RGB - B (blue)
RGB - G (green)
RGB-R (red)
Majd levágjuk a felesleget.......



És mehet fel a TV-re:-)))

Az egész nincs egy óra, de addig se unatkozol:-)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése